۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی:

برای واگذاری فرصت‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی آماده‌ایم

هلدینگ‌های شرکت سرمایه‌گذاری شستا استعدادها و پتانسیل‌های توسعه و گسترش بازار در خارج از کشور را دارد و آماده واگذاری فرصت‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی است.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۸۲۹۹
برای واگذاری فرصت‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی آماده‌ایم
به گزارش خبرنگار مانا، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی در همایش توانمندی‌های اقتصادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جمع سفرا و رؤسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور با بیان این مطلب یادآور شد: برنامه‌ریزی شستا سرمایه‌گذاری در صنایع بزرگ و پیشرفته است.
دکتر آیت‌اللهی با اشاره به اینکه برخی از طرح‌ها و فعالیت‌های بین‌المللی شرکت شستا به خاطر شرایط تحریم معلق مانده است؛ اظهار امیدواری کرد با شرایط ایجاد شده در دوران بعد از تحریم این طرح‌ها به سرانجام برسند.
وی سرمایه‌گذاری در زمینه صنایع معدنی را بلندمدت و سودآور دانست و تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذار خارجی وجود داشته باشد، شستا در زمینه صنایع معدنی پروژه‌های بسیار زیادی دارد.
دکتر آیت‌اللهی وضعیت هلدینگ‌های شستا در زمینه انرژی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تکنولوژی مدرن و در عین حال بومی شده در زمینه انرژی در اختیار شستا قرار دارد که این شرکت آمادگی دارد با همکاری سفرا و رؤسای نمایندگان ایران در خارج از کشور برای سودآوری هلدینگ‌های این شرکت منابع و فرصت‌ها را در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی قرار دهد.
وی افزود: شستا دارای 9 هلدینگ است که با استفاده از ظرفیت‌های این شرکت در زمینه ارتباطات موثر، زیر ساخت کارا، دانش و مهارت نهادینه شده و رهبری بازارها؛ در سال‌های اخیر 45 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.
دکتر آیت‌اللهی هلدینگ‌های این شرکت را شامل؛ هلدینگ نفت وگاز و پتروشیمی، صدر تأمین، دارویی تأمین، صنایع نوین اجتماعی، سیمان تأمین، صبا تأمین، انرژی تأمین، صنایع عمومی تأمین و عمران و حمل‌ونقل برشمرد و تصریح کرد: هلدینگ‌های این شرکت پتانسیل‌های توسعه و گسترش بازار در خارج از کشور را دارد.
برچسب ها: تامین اجتماعی
ارسال نظرات
آخرین اخبار