۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

ایجاد مقاصد جدید گردشگری در جزیره قشم

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ایجادمقاصد جدید گردشگری در جزیره قشم به عنوان یکی از مهمترین قطب های گردشگری دریایی خلیج فارس خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۷۹۷۵
ایجاد مقاصد جدید گردشگری در جزیره قشم
عبدالجواد کمالی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت:ایجاد و توسعه زیرساختهای گردشگری در جزیره قشم در اولویت برنامه های سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال ایجاد زیرساختهای جدید گردشگری در جزیره قشم هستیم، گفت: با این اقدام بدون شک سرویس دهی به گردشگران ورودی افزایش می یابد.
وی تاکید کرد: با رضایت مندی گردشگران به تدریج شاهد افزایش چشمگیر ورود گردشگران به جزیره زیبای قشم خواهیم بود.
افزایش دو برابری تعداد پروازهای ورودی به قشم
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد: یکی از مهمترین زیرساختهای گردشگری در جزیره قشم، حمل و نقل و تسهیل ورود گردشگران به جزیره است.
وی اظهار داشت: به همین منظور افزایش تعداد پروازها به جزیره در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است.
کمالی اذعان داشت: درگذشته فقط از تهران و شیراز پرواز مستقیم به جزیره قشم صورت می گرفت اما هم اکنون پرواز مستقیم به جزیره از شهرهای اصفهان، ساری و تبریز نیز اضافه شده است.
وی تاکید کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده تا اواسط آبان ماه امسال تعداد پروازهای ورودی به جزیره قشم به دو برابر افزایش خواهد یافت.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه از ایجاد مقاصد جدید گردشگری در جزیره زیبای قشم خبر داد و گفت: با این اقدام از پتانسیلهای موجود در جزیره قشم بیشتر بهره برداری خواهد شد.
وی گفت: همچنین این امر باعث خواهد شد تا جذابیت های بیشتری برای گردشگران ورودی به جزیره قشم به عنوان یکی از قطب های گردشگری دریایی در خلیج فارس به وجود آید.
کمالی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم در جذب هر چه بیشتر گردشگران به جزیره قشم موفق عمل کنیم.
به زودی 5 هتل جدید در جزیره قشم افتتاح می شود
وی در ادامه گفته های خود هتل ها و اماکن اقامتی را یکی از مهمترین زیرساختهای لازم برای توسعه گردشگری جزیره قشم اعلام کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد قشم از تمام سرمایه گذاران علاقه مند برای ساخت هتل در جزیره استقبال خواهد کرد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: توجه سازمان منطقه آزاد قشم برای ساخت هتل در سالهای اخیر افزایش یافته است.
وی از افتتاح پنج هتل در جزیره قشم در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: تمام این هتلها باسرمایه گذاری بخش خصوصی در جزیره ساخته شده است.
به گفته این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم، با بهره برداری از این هتل ها ظرفیت اقامتی جزیره قشم بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
وی اذعان داشت: هم اکنون 70 هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر در جزیره قشم به گردشگران ورودی به جزیره خدمات مناسب را ارائه می دهند.
کمالی خاطرنشان ساخت: نظارت بر عملکرد این واحدهای اقامتی همواره از سوی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم صورت می گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار