روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

نخستین نمایشگاه دریایی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: توانمندی‌های دریایی استان بوشهر در حوزه‎های بندری و صنعتی در نمایشگاهی عرضه می‌‎شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۷۸۶۴
نخستین نمایشگاه دریایی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر محمد راستا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین نمایشگاه توانمندیهای دریایی، بندری و صنایع وابسته برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه زمینه خوبی برای ارائه توانمندیهای دریایی فراهم می‌کند گفت: دراین نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنایع دریایی و دریانوردی ایران و بخصوص استان بوشهر عرضه می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شناسایی و معرفی سرمایه گذاری در حوزه های دریا و دریانوردی ، توسعه اشتغال در عرصه صنایع دریایی ، گسترش دانش در زمینه دریانوردی و همچنین توسعه آموزش و پژوهش دریایی کشور از دیگر دست آوردهایاین نمایشگاه است.
راستاد افزود: از دیگر مزایای برگزاری این چنین نمایشگاه هایی می توان به ایجاد تعامل بیشتر برای انجام پروژه های بزرگتر مابین شرکتهای فعال در بخش دولتی و خصوصی عنوان کرد.
وی ایجاد ظرفیت های جدید به منظور تخلیه و بارگیری کالا و مسافر در بنادر استان و همچنین بررسی موضوعات و مشکلات شرکتهای کشتیرانی و دریانوردان و تلاش در جهت حل آنها از دیگر مزایای نمایشگاه توانمندی دریایی استان بوشهر دانست.
راستاد با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ 13 الی 15 آبان در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه صنایع دریایی در اقتصاد کشور ، امید می رود دستگاهای مرتبط با این حوزه با حضور در این نمایشگاه زمینه های مشارکت و ارتقاع هر چه بیشتر در این بخش را رقم بزنند .
برچسب ها: راستاد بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار