۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

سرمایه گذاری زرماکارون در بندر امیرآباد

شرکت صنعتی زر ماکارون با انعقاد قرارداد ساخت سیلوی غلات با ظرفیت 42 هزار تن به جمع سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد پیوست.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۵۷۷۱۴
سرمایه گذاری زرماکارون در بندر امیرآباد
به گزارش مانا مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اعلام این خبر گفت در راستای توسعه بخش سرمایه گذاری این بندر ، قرارداد احداث سیلوی 42 هزار تنی با مبلغ سرمایه گذاری 128 میلیارد ریالی با شرکت صنعتی زرماکارون به صورت B.O.T وبه مدت 15 سال منعقد گردید.
علی خدمتگزار با اشاره به اینکه اجرای این پروژه سرمایه گذاری در دو فاز صورت می پذیرد افزود احداث ساخت این سیلو در زمینی به مساحت 7720 مترمربع و در مدت زمان یک سال تعیین شده است.
خدمتگزار با اشاره به اینکه میزان واردات غلات در شش ماه نخست سال از رشد 28 درصدی نسبت به زمان مشابه سال قبل برخوردار بوده است تاکید کرد با احداث این سیلو مبادلات غلات در بندر امیرآباد به عنوان تنها بندر متصل به شبکه سراسری راه آهن رشد چشمگیری خواهد داشت.
لازم به ذکر است بندر امیرآباد با قرار گرفتن در مسیر بین المللی کریدرو شمال – جنوب و دارای اراضی وسیع پشتیبانی قابل بهره برداری تا 2120 هکتار از استراتژیک ترین بنادر شمال کشور است.
برچسب ها: بندر امیرآباد
ارسال نظرات
آخرین اخبار