۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

شرایط صدور مجوز خروج قایق‌ها ازاسکه گناوه اعلام شد

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه گفت: مجوز خروج قایق های صیادی از اسکه‎های شهرستان گناوه براساس اعلام اداره هواشناسی استان صادر می‎شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۷۶۵۹
شرایط صدور مجوز خروج قایق‌ها ازاسکه گناوه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ رحمت الله رستمی در نشست با نمایندگان صیادان شهرستان گناوه با بیان اینکه شهرستان گناوه قطب صید و صیادی و تجارت دریایی است اظهار داشت: پایگاه دریابانی گناوه نسبت به وظیفه و تعهد خود در خدمت رسانی به دریانوردان به ویژه صیادان پای بند بوده و آماده هرگونه همکاری با این قشر زحمتکش است.
وی باتاکید برتوجه به هشدارهای دریابانی در دریاروی صیادان و دریانوردان گفت: مشکلاتی که دراین نشست مطرح شود پیگیری و به مسئولان استان انعکاس داده می شود.
فرمانده پایگاه دریابانی گناوه با بیان اینکه مجوز خروج قایق‌ها ازاسکه گناوه براساس اعلام وضعیت مطلوب هوا صادر می‎شود افزود: درصورتی که هواشناسی وضعیت جوی را مناسب اعلام کند این پایگاه مجوز خروج صیادان از اسکله صادر می‌کند.
رستمی با بیان اینکه حادثه شناورها در دریا براثر وضعیت بد جوی دریابانی باید پاسخگوباشد گفت: اگر این پایگاه بدون توجه به اطلاعیه هواشناسی مجوز خروج قایق های صیادی از اسکله را صادر کند در صورت هرگونه حادثه ای باید پاسخگو باشد.
نماینده های صیادان دراین نشست موضوع زمان خروجی قایق ها را از مهم ترین مشکل عنوان کردند و گفتند: اول صبح بهترین زمان برای رفتن به دریا است و هواشناسی باید بگونه ای اطلاع رسانی کند که صیادان بتوانند در زمان مناسب به دریا بروند درغیر این صورت دچار مشکل و خسارت می شوند.
آنان همچنین خواستار بازنگری در خصوص تمدید دفترچه صیادی بجای رفتن به مرکز استان در این شهرستان شدند.

برچسب ها: بنادر صیادی
ارسال نظرات
آخرین اخبار