روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
درهفته دولت انجام می‌شود

الحاق یک شناور ناجی به ناوگان امدادی دریایی بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بنادر استان بوشهر دارای 3 شناور ناجی امداد رسانی دریایی است که درهفته دولت یک ناجی دیگر به این تجهیزات افزوده می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۵۹۰۶
الحاق یک شناور ناجی به ناوگان امدادی دریایی بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا ازبوشهر، محمد راستاد در نشست با مسئولان ستاد مدیریت بحران کشور بیمه شدن بدنه شناورهای سنتی دراستان بوشهر اجباری است گفت: برای پیشگیری از خسارات احتمالی لنج‌ها دربروز بحران‌‌ها بیمه بدنه شناورهای صیادی و تجاری دراستان بوشهر اجباری شد.
وی با تاکید بر تجهیز شناورهای سنتی به سامانه اطفا حریق و تجهیزات امدادی گفت: برای ارتقا ایمنی شناورهای سنتی دراستان بوشهر مجهز شدن این شناورها به سیستم و تجهیزات اطفا حریق و تجهیزات امدادرسانی ضروری است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر باتاکید برآموزش ملوانان برای مقابله با بحران‌های دریایی افزود: آموزش ملوانان و دریانوردان برای نحوه مقابله با بحران‌ها در شناورهای سنتی اجباری است.
راستاد داشتن گواهینامه اطفا حریق و امداد رسانی ویژه ملوانان را اجباری دانست و گفت: یکی از شروط صدور کارت دریانوردی ویژه شناورهای سنتی داشتن گواهینامه اطفا حریق وامدادرسانی است.
وی از آب اندازی یک فروند شناور ناجی ویژه امدادرسانی دریایی خبرداد و بیان کرد: استان بوشهر دارای سه فروند ناجی امداد رسانی دریایی است که درهفته دولت یک ناجی دیگربه این تجهیزات افزوده می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر پرهیز از ایجاد مخازن سوخت در بنادر و اسکله‌ها گفت: وجود مخازن غیراستاندارد سوخت در اسکله‌ها مخاطره آمیزاست که بایداز ایجاد این طرح‌ها دراسکله‌های صیادی پرهیز شود.

برچسب ها: بوشهر راستاد
ارسال نظرات
آخرین اخبار