۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

صدور مجوز ساخت 30 شناور در هرمزگان

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ثبت 85 شناور جدید طی پنج ماهه نخست سال جاری و صدور مجوز برای ساخت 30 فروند در کارگاه‌های این استان خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۵۸۰۳
صدور مجوز ساخت 30 شناور در هرمزگان
به گزارش مانا، مهدی نوفرستی با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد60 کارگاه ساخت و تعمیرات شناورهای فلزی، فایبرگلاس، چوبی و آلومینیومی در این استان فعال است که هرمزگان را به قطب بزرگ ساخت و تعمیرات شناورهای دریایی در کشور تبدیل کرده است.
وی افزود: اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران هرمزگان به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های معاونت دریایی اداره کل بنادر تعداد 4 دفتر در قشم، بندرلنگه، جاسک و کیش را تحت پوشش دارد.
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از وجود 8 هزار فروند شناور ثبت شده در هرمزگان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی پنج ماهه نخست سال جاری، کارشناسان این مرکز بیش از 100 مورد بازرسی از شناورها و بازدید از کارگاه های ساخت شناور را به انجام رسانده اند تا از اعمال استانداردها و مقررات ملی و بین المللی اطمینان حاصل کنند.
نوفرستی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 94 تاکنون، 30 مجوز جدید جهت آغاز ساخت شناور در شناورسازی های استان صادر و 150 فروند شناور نیز پس از پایان مراحل ساخت، به ثبت رسیده است.
برچسب ها: هرمزگان شناور
ارسال نظرات
آخرین اخبار