۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

حضور ایران در نمایشگاه صنایع دریایی روسیه

دبیرستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی گفت:سیزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی در روسیه برگزار می شود و شرکت های ایرانی در این نمایشگاه حضور دارند.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۵۷۷۹
حضور ایران در نمایشگاه صنایع دریایی روسیه
به گزارش مانا، دکتر محمد سعید سیف در خصوص نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی روسیه (Neva۲۰۱۵ ) گفت: این نمایشگاه از ۳۱شهریور ماه تا سوم مهرماه سال جاری در سن پترزبورگ روسیه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه هر دو سال یکبار برگزار می شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه ۹۰۰ شرکت فعال در حوزه صنایع دریایی از ۵۵ کشور جهان حضور دارند. همچنین پیش بینی می شود این نمایشگاه پانزده هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.
به گفته وی، شرکت های فعال در زمینه «نفت،گاز و پتروشیمی»، « ساحلی و فراساحلی»، «بنادر و دریانوردی»، «ساخت و تعمیر»، «صنایع دریایی»، «خدمات بندری»، «تامین تجهیزات دریایی»و «حمل و نقل دریایی» در سیزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریا نوردی حضور دارند.
سیف با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱۵ شرکت ایرانی برای شرکت در این نمایشگاه اعلام حضور کرده اند، تاکید کرد: با حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه زمینه ارتباط با کشورهای دیگر فراهم می شود.
وی اظهار داشت: حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه با همکاری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و انجمن مهندسی دریایی انجام می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار