روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه معارفه شد

در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی، مدیر جدید اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه معارفه شد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۵۶۴۲
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه معارفه شد
به گزارش خبرنگار مانا، در ابتدای این مراسم آیت الله سید محمد جواد رکنی، امام جمعه شهرستان بندر لنگه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و دستاوردهای مدیریت هشت ساله مکی‌زاده در مجموعه بنادر این شهرستان، از مدیر جدید خواست تا برنامه های گذشته در زمینه توسعه دریایی و بندری تداوم داشته باشد.
وی ضمن بیان اهمیت توسعه حمل و نقل دریایی در رونق اقتصادی مناطق ساحلی، از فرماندهی دریابانی این شهرستان خواست تا در زمینه تحویل اراضی غربی بندر تجاری لنگه، با اداره بندر همکاری داشته باشد.
رکنی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم قانون مداری آحاد جامعه به ویژه فعالان بخش های اقتصادی تأکید کرد و گفت: شرکت های دولتی و خصوصی فعال در حمل و نقل دریایی باید قوانین را رعایت کنند؛ به شکلی که حقی از لنج‌داران زحمتکش در بندر لنگه ضایع نشود.
فرماندار شهرستان بندر لنگه نیز در این مراسم بر لزوم تقویت امکانات اطفاء حریق در بنادر تجاری غرب هرمزگان به عنوان ابزارهای ضروری مدیریت بحران تأکید کرد.
اسماعیل پاسلار در آیین معارفه مدیر جدید اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: یک سری گمرکات فعال در گذشته در بنادر منطقه غرب استان وجود داشته که در حال حاضر به شکل راکد درآمده اند و همچون بنادر شرق استان این گمرکات نیز باید احیا شوند.
محمود صابری، مدیر جدید بندر تجاری لنگه نیز از حسن اعتماد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ابراز قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه در سایه مدیریت مدبرانه مسئولان شهرستان لنگه، فضای همدلی در این منطقه بسیار مهم موج می زند.
وی با اشاره به اینکه امروز ما وارثان نسل ناخدایان باخدا هستیم، اولویت های کاری و برنامه های خود برای ایجاد تحول در بخش حمل و نقل دریایی منطقه غرب استان هرمزگان را برای حاضرین در این مراسم تشریح کرد.
لازم به ذکر است، دریانوردان، معتمدین، تجار وتعاونی های لنجداران با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خدمات هشت ساله اسماعیل مکی قدردانی و آمادگی خود را به منظور همکاری با مدیر جدید اعلام کردند.
برچسب ها: لنگه انتصاب
ارسال نظرات
آخرین اخبار