۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

جوان 19 ساله‌ در کانال آبیاری دشتستان غرق شد

رئیس اورژانس و فوریت‌‎های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: جوان 19 ساله در حال شنا در کانال آبیاری آبپخش دشتستان به سبب آشنا نبودن با فن شنا در آب غرق شد و جان خود را از دست داد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۵۵۲۹
جوان 19 ساله‌ در کانال آبیاری دشتستان غرق شد

محمد علی دهقان در گفت و گو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه گرمی شدید هوا یکی از عوامل شنا در کانال‌‌های آبرسانی است اظهار داشت: گرمی شدید وسوسه جوانان را برای شنا در کانال‌ها افزایش میدهد واین در حالی است که هشدارهای لازم برای شنا نکردن در کانال‌‌های آبرسانی کشاورزی ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه کانال‌های ابرسانی در دشتستان تاکنون جان چند نفر را گرفته است گفت: یک جوان 19 ساله افغانستانی ساکن برازجان که به فن شنا آشنا نبود بعدازظهر جمعه در کانال آبیاری نخیلات شهر آبپخش دشتستان غرق شدو جان خود را از دست داد.
رئیس اورژانس و فوریت‌‎های پزشکی شهرستان دشتستان با بیان اینکه این حادثه باعث تاسف همگان شده است گفت: به علت جریان و سرعت آب، جسد جوان غرق شده یک ساعت بعد از جستجو توسط افراد بومی و محلی از آب گرفته شد.
دهقان با بیان اینکه جسد فرد غرق شده توسط اورژانس 115 آبپخش به درمانگاه این شهر منتقل شد افزود: به رغم نصب تابلوهای 'خطر شنا' در این منطقه امسال تاکنون سه نفر در کانال آبیاری نخیلات آبپخش غرق و جان خود را از دست داده اند.

برچسب ها: غرق شدن
ارسال نظرات
آخرین اخبار