۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶

کلیات لایحه جلوگیری از آلودگی دریا تصویب شد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به دستور کار جلسه امروز کمیسیون متبوعش،گفت:لایحه تصویب اصلاحات ضمائم کنوانسیون بین‌المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها و اصلاحات بعدی آن مورد بررسی قرار گرفت.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۵۲۹۷
کلیات لایحه جلوگیری از آلودگی دریا تصویب شد
به گزارش مانا، منصورآرامی در تشریح جزئیات دستور کار جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه تصویب اصلاحات ضمائم کنوانسیون بین‌المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها و اصلاحات بعدی آن و نحوه اجرای بند (ی) تبصره (2) قانون بودجه سال 1394 کل کشور درمورد نحوه توزیع قیر رایگان عمران شهری و روستایی مورد بررسی قرار گرفت.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد،ابوموسی و بندرخمیر درمجلس شورای اسلامی افزود: لایحه تصویب اصلاحات ضمایم کنوانسیون بین‌المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها در قالب 6 قطعنامه بود که مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن تصویب شد.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد:در جلسه امروز مسئولانی از سازمان بنادر و دریانوردی و ریاست جمهوری حضور داشتند و در مورد لایحه تصویب اصلاحات ضمایم کنوانسیون بین‌المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها توضیحاتی را ارائه کردند که کلیات آن به تصویب رسید و لایحه برای تصویب نهایی به صحن علنی می رود.
برچسب ها: آلودگی دریایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار