۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
بزودی انجام می شود

تدریس دو رشته کشتی سازی و مهندسی ناوبری درماهشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر از برنامه این دانشگاه برای راه اندازی سه رشته کشتی سازی ، مهندسی ناوبری و مدیریت گمرک خبرداد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۵۵۲۷۸
تدریس دو رشته کشتی سازی و مهندسی ناوبری درماهشهر
دکتر مازیار نوعی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: درخواست اضافه کردن این سه رشته دانشگاهی ازمدیریت دانشگاه متبوع انجام شده و امیدواریم با موافقت مدیریت عالی دانشگاه بزودی در سه رشته یاد شده در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی بندر ماهشهر دانشجو بپذیریم.
وی گفت: این دانشگاه با داشتن کادر و هیئت علمی مجرب قادر است با همکاری بین بخشی و مساعدت سازمان های مرتبط با علوم و صنایع دریایی این سه رشته دانشگاهی را فعال کند. 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرماهشهر با اشاره به وجود علاقه مندان به این سه رشته دانشگاهی در خوزستان گفت: در صورت راه اندازی این سه رشته می توان از استان های همجوار نیز دانشجو جذب کرد.
دکترنوعی با بیان موقعیت بندری و دریایی ماهشهر، ضرورت رشته های دانشگاهی مرتبط با علوم دریایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه پایدار مناطق ساحلی خوزستان در گرو توسعه رشته های دانشگاهی مرتبط با دریا است چیزی که هنوز به صورت جدی به آن پرداخته نشده است. 
وی آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهررا برای راه اندازی رشته های مختلف با علوم دریایی و پذیرش دانشجو و مشارکت عملی در توسعه پایدار مناطق ساحلی استان خوزستان اعلام کرد.
برچسب ها: ماهشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار