۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

اسکله بندر دیر جوابگوی شناورهای صیادی و باری نیست

رییس اتحادیه تعاونی صیادی استان بوشهر گفت: ظرفیت اسکله بندر دیر جوابگوی حجم عظیم شناورهای صیادی و باری نیست و باید برای آن برنامه ریزی اساسی کرد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۵۰۸۷
اسکله بندر دیر جوابگوی شناورهای صیادی و باری نیست
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد کارگر در بررسی وضعیت اسکله بندر دیر با بیان اینکه در جریان آتش سوزی در اسکله بندر دیر تعدادی شناور سوختند بیان کرد: براثر آتش سوزی 19شناور باری و صیادی در اسکله بندردیر در آتش سوختند.
وی با بیان اینکه بندردیربه عنوان بزرگترین بندر صیادی جنوب کشور دارای 500 شناور سفاری و صیادی است گفت: باید راهکاری برای حل مشکلات خسارت دیدگان یافت و بخشی از مشکلات آنان را برطرف کرد تا به زندگی و امرارمعاش خود بپردازند.
رییس اتحادیه تعاونی صیادی استان بوشهرگفت: باید بیمه بیکاری ، بخشودگی وام های سنگین و تسهیلاتی با بهره کم در اختیار صیادان قراردهند تا آنها بتوانند به راحتی به کارخود ادامه دهند.
کارگربا تاکید بر پیگیری برای حل مشکلات صیادان در جریان آتش سوزی گفت: این کار نیاز به پیگیری بیشتر مسوولان در شهرستان و استان دارد زیرا احتمال داده می شود که اینگونه حوادث در سایر بنادر استان نیز رخ دهد که باید مصوباتی دراستان وجود داشته باشدکه شناورها هم موظف به اجرای آن  مصوبات باشند.
وی با بیان اینکه اسکله بندردیر جوابگوی شناورهای صیادی و باری نیست افزود:ظرفیت اسکله بندردیر جوابگوی حجم عظیم شناورهای صیادی و باری نیست و باید برای آن برنامه ریزی اساسی کرد.
برچسب ها: بندر صیادی
ارسال نظرات
آخرین اخبار