روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

تلاش برای جذب گردشگران تابستانی به کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از تلاش این سازمان برای جذب گردشگران تابستانی به این جزیره خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۴۸۶۷
تلاش برای جذب گردشگران تابستانی به کیش

محب علی خدایی به خبرنگار مانا گفت: هم اکنون میزان ورود گردشگران کیش به دلیل ماه مبارک رمضان اندکی با کاهش روبه رو شده است اما پیش بینی می شود با شروع تعطیلات عید فطر شاهد افزایش ورود گردشگران به جزیره باشیم.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: به منظور افزایش جذب گردشگران به جزیره کیش در ایام تابستان جشنواره های مختلفی در نظر گرفته شده است.
وی اذعان داشت: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته توسط سازمان منطقه آزاد کیش در نظر داریم شرایطی فراهم کنیم تا هر فصلی از سال بر اساس نوع گردشگران ورودی، برنامه های و جشنواره های خاصی در آن برگزار شود.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش به کاهش چشمگیر هزینه های سفر در بحث اقامت و سایر خدمات گردشگری در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث شده تا گردشگران رغبت بیشتری برای سفر به این جزیره داشته باشند.
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یکی از مهمترین جشنواره ها که بسیار مورد استقبال گردشگران نیز واقع شده است، جشنواره رالی تور است که این امکان را فراهم کرده تا گردشگران به صورت خانوادگی بتوانند در آن حضور یابند و علاوه بر تجربه لحظات نشاط آور شانس خود را برای دریافت جایزه بزرگ امتحان کنند.
وی یادآور شد: جشنواره ای دیگر تحت عنوان جشنواره خرید در جزیره کیش برپا شده است که طی آن تمام مراکز خرید تخفیف های 30 تا 50 درصدی در نظر گرفته اند و هر شب یک خودرو و کارت خرید به ارزش 100 میلیون ریال به قید قرعه به شرکت کنندگان هدیه داده می شود.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: جشنواره سلامت نیز یکی دیگر از مهمترین جشنواره های سازمان منطقه آزاد کیش برای جذب بیشتر گردشگران در ایام تابستان به این جزیره است که طی آن گردشگران می توانند به صورت رایگان از انواع چکاب پزشکی بهره مند شوند.
خدایی از انجام برنامه ریزی انجام شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش برای برگزاری انواع کنگره ها و همایش های ملی و بین المللی در جزیره کیش برای تبلیغات بیشتر در زمینه گردشگری خبر داد.
به گفته وی، همچنین قرار است هماهنگی های لازم برای برگزاری اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف ورزشی کشور و نیز سایر کشورهای دنیا در دهکده المپیک کیش انجام شود.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد: امیدواریم با برنامه ریزیهایی صورت گرفته در تمام طول سال شاهد ورود حجم انبوه گردشگران به جزیره باشیم.
وی یادآور شد: علاوه بر جذب گردشگران داخلی برنامه های ویژه ای نیز برای افزایش ورود گردشگران خارجی تدارک دیده شده است که در آینده نزدیک شاهد تحقق آن خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار