۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

کشتیرانی تایوان در صدر خوش قول ترین ها

شرکت کشتیرانی ون های تایوان بعنوان خوش قول ترین شرکت از ماه مارس تا می شناخته شد.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۵۴۷۹۵
کشتیرانی تایوان در صدر خوش قول ترین ها
به گزارش گروه بین الملل مانا، گزارش موسسه SeaIntel با اشاره به این مطلب آورده است: شرکت ون های نسبت به مدت مشابه سال گذشته با دو پله صعود از جایگاه سوم به مقام اول نائل شد.
از سوی دیگر این گزارش توافقنامه CKYHT را که کشتیرانیهای K Line، Yang Mig و هانجین زیرمجموعه آن به حساب می آیند، را جزء پایین ترین گروها از نظر کارایی معرفی کرده است.
اعضای توافقنامه O3 نظیر CMA CGM از جایگاه نهم به جایگاه شانزدهم وUASC نیز از جایگاه چهارم به جایگاه هفدهم سقوط کردند. دیگر اعضای این توافقنامه شامل CSCL جایگاه خود را در مقام سیزدهمین حفظ کردند.
از سوی دیگر گزارش SeaIntel توافقنامه G6 را از جمله موفق ترین توافقنامه ها معرفی کرد بطوریکه شرکت های تحت پوشش آن نظیر APL، MOL، OOCL و NYK همگی جزء 10 شرکت خوش قول سال 2015 محسوب شدند.
کشتیرانی های معروف خوش قولی یعنی مرسک و هامبورگ سود هر دو در یک روند کاهش خوش قولی و میزان اعتماد از سال 2012 تا 2015 قرار گرفتند. بهرحال برخلاف این رکود تدریجی در مقیاس سالانه کشتیرانی های مرسک و هامبورگ سود نیز جایگاه های اول و دوم را بخود اختصاص دادند و کشتیرانی ون های با تحویل به موقع کالاها توانسته است در مقیاس سالیانه، مقام سوم را از آن خود کند.
کارشناسان کاهش تجارت در خطوط تجاری شرق – غرب را دلیل اصلی کاهش کارایی هامبورگ سود دانسته اند.
برچسب ها: ون های تایوان
ارسال نظرات
آخرین اخبار