هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور در بنادر جنوبی

فرمانده پایگاه دریابانی کنگان از توقیف یک فروند شناور صیادی با کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر دیر خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۷۷

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور در بنادر جنوبی

سرهنگ امیر ملک‌زاده در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به رصد و پایش شبانه‌روزی تردد شناور‌ها در خلیج فارس و بنادر از کشف قاچاق گازوئیل در بندر دیر جنوب استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی، مرزبانان و دریابانان با تشدید اقدامات کنترلی و اشراف اطلاعاتی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیر قابل توجهی قاچاق سوخت را از یک فروند شناور صیادی در آب‌های بندر دیر کشف کنند.

وی تصریح کرد: مأموران طی عملیاتی، ضمن توقیف یک فروند لنج صیادی، ۸۰ هزار و ۶۰۰  لیتر سوخت را قبل از قاچاق به آن سوی مرزها، کشف کردند.

سرهنگ ملک‌زاده ضمن دستگیری ۳ نفر در این عملیات، افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله کشف شده ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده پایگاه دریابانی کنگان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و تمام سودجویانی که برای کسب منفعت نامشروع قصد تجاوز به حریم امنیتی مرز‌های جنوب کشورمان را دارند باید بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند و مقتدرانه با هرگونه تحرک و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار