۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خبر داد:

صدور هشدار دریایی سطح زرد در نوار ساحلی استان بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از صدور هشدار دریایی سطح زرد در نوار ساحلی استان خبر داد و گفت: سرعت ۵۴ کیلومتری وزش باد و ارتفاع موج دریا در خلیج فارس تا ۱.۸ متر از مخاطرات این هشدار دریایی است.
کد خبر: ۹۶۹۱۰

صدور هشدار دریایی سطح زرد در نوار ساحلی استان بوشهر

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به صدور هشدار دریایی سطح زرد در نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: این وضعیت اواخر هفته جاری صادر شده است.

وی وزش باد شدید، افزایش ارتفاع موج خلیج فارس را از مخاطرات هشدار دریایی سطح زرد دانست و بیان کرد: وزش باد با سرعت بیش از ۵۴ کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج دریا خلیج‌فارس تا ۱.۸ متر از مخاطرات این هشدار دریایی است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر منطقه اثر هشدار دریایی سطح زرد را سواحل استان بوشهر و خلیج فارس دانست و افزود: افزایش ارتفاع موج خلیج فارس، اختلال در فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی از جمله مخاطرات این هشدار دریایی است.

شکوهی‌پور با بیان اینکه هشدار دریایی سطح زرد تا ۱۰ شهریور در نوار ساحلی استان بوشهر ادامه دارد گفت: احتیاط و رعایت موارد ایمنی در تردد‌های دریایی و ایجاد  تمهیدات لازم برای پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی ضروری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار