۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
مدیرکل بنادر استان بوشهر خبر داد:

آغاز طرح توسعه جامع بندر گناوه با ۱۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به آغاز طرح توسعه جامع بندر گناوه با ۱۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری گفت: مدت اجرای این طرح سه سال است.
کد خبر: ۹۵۴۳۶

آغاز طرح توسعه جامع بندر گناوه با ۱۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری

محمد شکیبی‌نسب در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه بنادر ۱۱ گانه استان بوشهر نقش مهمی در تخلیه و بارگیری کالای تجاری دارند اظهار داشت: طرح‌های زیرساخت بندری در همه نقاط استان اجرایی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به آغاز طرح توسعه جامع بندر گناوه، مدت اجرای این طرح  را سه ساله اعلام کرد و افزود: یکی از موضوعات اصلی در این طرح افزایش عمق بندر گناوه است که با این طرح عمق حوضچه این بندر به ۵ متر افزایش می‌یابد و امکان تردد شناور‌های پنج هزار تنی فراهم می‌شود.

شکیبی‌نسب مساحت حوضچه بندر گناوه در طرح جدید را ۴۶ هکتار دانست و بیان کرد: با افزایش مساحت حوضچه بندر گناوه همزمان چند شناور می‌توانند برای تخلیه و بارگیری کالا در اسکله اقدام کنند.

وی تبدیل بندر سنتی به استاندارد را از اهداف مهم طرح توسعه بندر گناوه ذکر و خاطر نشان کرد: با توجه به گره خوردن معیشت مردم گناوه با فعالیت بندری و تجاری تحقق این طرح ضمن بهبود وضعیت ایمنی شناور‌ها، مشکلات دیرینه فعالان اقتصادی برطرف می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به آغاز طرح توسعه جامع بندر گناوه با ۱۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اضافه کرد: تلاش می‌شود بر اساس برنامه زمانبندی در مدت سه سال طرح توسعه جامع بندر گناوه به اتمام برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار