۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

اسکله‌های گردشگری دریایی در ایام نوروزی مجوز بگیرند

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به الزام اخذ مجوز از سوی بهره‌برداران اسکله‌های گردشگری از مراجع ذیربط قانونی گفت: رعایت مقررات در حین بهره‌برداری از اسکله‌های گردشگری دریایی در تعطیلات نوروزی ضروری است.
کد خبر: ۹۵۲۳۷
اسکله‌های گردشگری دریایی در ایام نوروزی مجوز بگیرند
 
به گزارش خبرنگار مانا از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان صدرالله بهرامی گفت:: با توجه به نزدیکی به تعطیلات آغاز سال جدید و پیش بینی استقبال میهمانان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری ساحلی و دریایی استان خوزستان، ضرورت دارد به منظور ارزیابی الزامات و ضوابط ایمنی اسکله‌ها و پیشگیری از حوادث احتمالی تمامی متقاضیان بهره‌برداری از اسکله، سازه‌های ساحلی و دریایی، در ایام باقیمانده تا پایان سال پیگیری لازم را انجام دهند.

وی افزود: بهره برداران باید ضمن ارائه درخواست کتبی به این اداره کل نسبت به بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت صدور مجوز بهره‌برداری از طریق درگاه ملی صدور مجوزهای کشور به نشانی mojavez.ir ( برای بخش خصوصی) و درگاه سازمان بنادر و دریانوردی به نشانی sp.pmo.ir (برای بخش دولتی) اقدام کنند.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ادامه‌ داد: بهره‌برداری بدون مجوز از اسکله و سازه‌های ساحلی و دریایی، غیرقانونی است و پیگرد قانونی دارد.

پیش بینی شده پس از سه سال از همه گیری کرونا ، نوروز 1402 شاهد ورود شمار زیادی گردشگران به بنادر خوزستان باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار