۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

برندگان جوایز بنادر پایدار ۲۰۲۱ اعلام شد

برندگان جوایز بنادر پایدار ۲۰۲۱ اعلام شد
انجمن بین‌المللی بنادر و لنگرگاه ها، برندگان جوایز بنادر پایدار سال ۲۰۲۱ با تمرکز بر روی پروژه‌های پویا و نوآورانه را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۳۴۳
به گزارش مانا به نقل از اینفومارین، اداره بنادر و دریانوردی سنگاپور با اکوسیستم بندر دیجیتال خود برنده عنوان زیرساخت‌های انعطاف پذیر دیجیتال و برنده گروه زیرساخت های فیزیکی انعطاف پذیر نیز، بندر کاهوسیونگ برای طرح جامع ۲۰۱۷-۲۰۲۱ شد.
از دیگر جوایز اعطا شده در این دوره می توان به بندر روتردام برای پروژه خدمات انتشار آلایندگی صفر، اداره بندر هامبورگ برای پروژه Home port در بخش اجتماعی و بندر آچو برای پروژه محافظت از لاک پشت‌های دریایی در بخش حفاظت از محیط زیست دریایی اشاره کرد.
برنده بخش بهداشت، ایمنی و امنیت نیز بندر آچو بود که به دلیل پروژه همکاری و فعالیت در مبارزه با کووید ۱۹ جایزه این بخش را دریافت کرد.
در بخش آموزش و اخلاق نیز گروه DP World برای برنامه آموزش جهانی خود برنده عنوان برتر شد.
پاتریک ورهوون؛ مدیر عامل انجمن بین‌المللی بنادر و لنگرگاه‌ها (IAPH) در این باره، اظهار داشت: امسال ۶۴ پروژه توسط ۳۷ بندر عضو IAPH از ۲۱ کشور جهان برای شرکت در رقابت، ارسال شد که این میزان بالاترین تعداد ارسال پروژه از زمان شروع اهدای جوایز توسط این انجمن تاکنون بوده است.
وی افزود: کیفیت پروژه های ارسالی نیز بسیار بالا بود و کار را برای هیئت داوران متخصص بین‌المللی برای بررسی تمام پروژه‌ها با جزئیات مشکل کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار