هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

دولت انگلیس با بسته ۲۰۰ میلیون پوندی به داد بنادر رسید

دولت انگلیس یک بسته ۲۰۰ میلیون پوندی را به عنوان کمک مالی برای آمادگی بنادر برای نصب امکانات و تجهیزات پس از خروج از اتحادیه اروپا رونمایی کرد.
کد خبر: ۸۷۸۷۸
دولت انگلیس با بسته ۲۰۰ میلیون پوندی به داد بنادر رسید
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این بستۀ حمایتی بخشی از بودجه ۴۷۰ پوندی انگلیس است که  در ماه جولای جاری قول آن را به انجمن بنادر انگلیس داده بود.

براساس این گزارش دولت انگلیس اعلام کرده این بسته سرمایه‌گذاری از سوی صندوق زیر‌بنایی بنادر به منظور ایجاد فضای لازم برای زیر‌ساخت‌های مرزی و تقویت مراکز گمرکی پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اختصاص یافته است.

"Tim Morris" مدیر اجرایی بنادر اصلی انگلیس در این زمینه گفت: ظرفیت بندری قابل توجهی در سواحل  بدون استفاده باقی مانده که در این ارتباط  مسئولان بنادر انگلیس خوشحال هستند که دولت برای ایجاد اشتغال و آماده شدن مرز‌ها پس از خروج از اتحادیه توجه لازم را نشان داده است.

"ریچارد بالانتان" مدیرعامل انجمن بنادر انگلیس (BPA) نیز گفت: مسلماً بدون مساعدت  دولت مرز‌ها آمادگی لازم را برای دوران پسا برگزیت نخواهند داشت به همین جهت اپراتور‌های بندری از این بسته حمایتی دولت استقبال می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد تا ۳۰ دسامبر ۲۷۰ میلیون پوند دیگر تحویل بنادر شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار کامیون و تریلر در مرز بین انگلیس و اروپا با ترافیک بسیار شدیدی مواجه شده‌اند گفت: امیدواریم در دوران پس از خروج از اتحادیه اروپا با چنین  مشکلاتی مواجه نشویم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار