۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرخبر داد:

تخلیه و بارگیری ۲۲.۸ میلیون تُن کالا از بنادر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در شش ماه نخست امسال ۲۲ میلیون و ۸۴۶ هزار تُن کالا در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.
کد خبر: ۸۷۸۴۹
تخلیه و بارگیری ۲۲.۸ میلیون تُن کالا از بنادر بوشهر
 
سیاوش ارجمندزاده در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه ۱۱ بندر در نقاط مختلف استان بوشهر فعال هستند اظهار داشت: این بنادر در راستای تجارت دریایی، فعالیت اقتصادی و جابه‌جایی کالا‌های تجاری نقش مهمی دارند.

وی، با بیان اینکه بنادر استان بوشهر در فرایند تخلیه و بارگیری نقش‌ غیرقابل انکاری دارند گفت: به گونه‌ای که در شش ماه نخست امسال ۲۲ میلیون و ۸۴۶ هزار تُن کالا در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه از ۲۲ میلیون و ۸۴۶ هزار تُن کالای تجاری پنج میلیون تُن آن مربوط به کالای غیرنفتی بوده است افزود: در  نیمه نخست امسال بیش از ۴.۵ میلیون تُن کالای غیرنفتی از بنادر استان بوشهر بارگیری شده است.

ارجمندزاده واردات ۳۶۱ هزار تُن و صادرات چهار میلیون و ۱۳۱ هزار تُن کالای غیر نفتی از بنادر استان بوشهر را در شش ماه نخست مورد اشاره قرار داد و افزود: در این مدت ۱۷ میلیون و ۷۶۳ هزار تن کالای نفتی در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی، افزود: در این مدت ۹۲ هزار و ۱۴۴ کالای کانتنری در بنادر استان بوشهر بارگیری و تخلیه شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار