۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

رویداد ملی تقاضا‌محور صنایع دریایی برگزار می‌شود

شتاب‌دهندۀ دریایی بادبان رویداد ملی تقاضا‌محور و ایده‌محور صنایع دریایی را با همکاری و حمایت معاونت علمی و فنّاوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه برگزاری می‌کند.
کد خبر: ۸۷۱۶۸
 
رویداد ملی تقاضا‌محور صنایع دریایی برگزار می‌شود
 
به گزارش خبرنگار مانا، رویداد ملی تقاضا‌محور و ایده‌محور صنایع دریایی با همکاری و حمایت معاونت علمی و فنّاوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی اطلاعات و ارتباطات (ICT) دریایی و پیشرانش دریایی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه در سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) دریایی ، پیشرانش دریایی  و مدیریت و اقتصاد دریایی سه محور اصلی این رویداد هستند. هدف اصلی این رویداد، علاوه بر رفع نیاز‌های فنّاوری و صنعتی کشور توسط توانمندی‌های داخلی، مواجهه و مذاکره مستقیم سازمان‌ها و نهاد‌های متقاضی فنّاوری با شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های صنعتی فنّاور است.  

سازمان‌های متقاضی آماده عقد قراداد با شرکت‌ها و صنعتگران هستند که بتوانند نیاز‌های اعلام شده را مرتفع کنند.  

مهلت ارسال ایده‌ها و نیازمندی‌ها برای علاقمندان شرکت در این رویداد تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه سال جاری است. علاقمندان جهت ارسال ایده‌های خود می‌توانند به نشانی www.baadban.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۰۹۳۶۹۵ تماس بگیرند.

شایان ذکر است ایده‌های ارائه شده پس از بررسی داوران، امکان جذب سرمایه گذار و دریافت تسهیلات از شتابدهنده دریایی بادبان را خواهند داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار