۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

بندر آنتورپ همچنان عملیاتی است

بندر آنتورپ درحال حاضر کاملاً عملیاتی است و کل حجم جابه‌جایی کالا در بندر آنتورب در سه ماهه اول ۲۰۲۰ با اتخاذ تمهیدات ایمنی چهار درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۸۶۴۴۱
بندر آنتورپ همچنان عملیاتی است
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر‌اساس گزارشی که از سوی این بندر منتشر شده در این مدت تجارت کانتینر با رشد ۹.۵ درصدی بیشترین افزایش را نسبت به سایر بخش‌های حمل و نقل دریایی نشان می‌دهد.

این گزارش حاکی است ورود کشتی‌ها از خاور دور به این بندر در این مدت ۲.۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد. در مجموع ۳۴۷۶ کشتی در سه ماهه اول ۲۰۲۰ در بندر آنتورب پذیرش شده‌اند که حدود ۱.۲ درصد  کمتر از سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ است. در این مدت ۹۸ میلیون تُن کالا در بندر جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳.۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

"Jacques Vandermeiren" مدیر‌عامل بندر آنتورب با اشاره به اینکه اقدامات ایمنی زیادی به منظور جلوگیری از ویروس کرونا در این بندر اتخاذ شده است و تمامی سعی و تلاش کارمندان بر این بود که در زنجیرۀ تولید و عرضه جهانی اختلال ایجاد نشود.

وی یادآور‌شد: طبیعی است که ویروس کرونا اثرات محدود خود را بر عملیات بندری گذاشته است، اما نسبت به سایر بنادر کمترین تأثیر‌پذیری را شاهد بودیم.

وی در پایان یاد‌آور‌ شد: با اطمینان می‌توانم خاطر‌نشان کنم که این بندر صد در‌صد عملیاتی باقی مانده است و جا دارد قدردان تمامی  کارکنان و شرکای خود باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار