۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
شهردار بندرعباس خبر داد:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی و گردشگری ساحلی سورو

شهردار بندرعباس از بهره‌برداری مجموعه بزرگ تفریحی و گردشگری ساحلی سورو بندرعباس خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۷۶۴۰۷
بهره‌برداری از مجموعه تفریحی و گردشگری ساحلی سوروعباس امینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مانا در این ارتباط اظهار کرد: بهره ‌گیری از ظرفیت دریا و ساحل همواره یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان استان هرمزگان و خصوصا شهر بندرعباس بوده است.
وی افزود: مجموعه تفریحی و گردشگری بانوان سورو از اواخر سال 91 با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده و اکنون آماده بهره‌برداری است.
شهردار بندرعباس با اشاره به جزئیات این پروژه گفت: این مجموعه در دو بخش پلاژ بانوان و پلاژ آقایان با امکانات زیرساختی مانند فروشگاه، رختکن، حمام، رستوران، فضای سبز، پارک ساحلی و غیره احداث شده است.
امینی‌زاده ادامه داد: مساحت پلاژ آقایان 850 متر مربع، پلاژ بانوان 2500 متر مربع، حوضچه دریایی 7800 متر مربع و 9 هکتار پارک ساحلی است.
وی با اشاره به احداث 10 باب مغازه، 1100 متر مربع رستوران و بازارچه در قالب بخشی از این پروژه، تصریح کرد: طول بازوهای دریایی و موج شکن این پروژه نیز جمعا 480 متر مربع است.
شهردار بندرعباس همچنین اضافه کرد: نمازخانه، بوفه، و غیره نیز جزو دیگر طرح های این پروژه است که با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.
این مقام مسئول در انتها نیز عنوان کرد: چند پروژه ساحلی دیگر نیز در بندرعباس در حال اجرا است که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار