۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

سه فروند شناور تندرو شیلات در بوشهر به آب اندازی شد

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: در راستای حفظ ذخایر آبزیان، پیشگیری و مبارزه با صید غیر مجاز سه فروندشناور یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر به آب انداخته شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۶۲۵۸
سه فروند شناور تندرو شیلات در بوشهر به آب اندازی شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عباسعلی زنده بودی با اشاره به آب‌اندازی شناورهای یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر اظهار داشت: سه فروند شناور تند رو (گلف) 200 قوه اسب بخار یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات در اسکله این یگان در استان بوشهر به آب انداخته شد.
وی پیشگیری و مبارزه با صید غیر مجاز از اهداف به آب اندازی سه فروند شناور یگان حفاظت منابع آبزیان دانست و افزود: به آب اندازی سه شناور تندرو متعلق به یگان حفاظت شیلات استان بوشهر در کنار نیروهای تازه نفس وجوان و بهره گیری از ابزار و وسایل جدید می تواند توان نیروها رابرای حفاظت از منابع دو چندان کند.
مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: امروز با حضور سازندگان داخلی توانمند یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان بوشهر موفق به خرید، تجهیز و به آب اندازی سه شناور عملیاتی با قدرت مانور بیشتر، مصرف سوخت کمتر و سرعت بیشتر شده است.
زنده بودی افزود: با بهره گیری از این شناورها با توجه به قابلیتهایی که دارند مدت زمان حضور یگان حفاظت از منابع آبزیان در دریا برای رویارویی با متخلفان بیشتر می شود.
وی تصریح کرد: در ساخت این شناورها، 15 هزار دلارصرفه جویی ارزی شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار