۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
16 تیرماه انجام می شود:

اجرای طرح دریابس در آبهای استان بوشهر

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی ‌بوشهر گفت: طرح دریابس از فردا در استان بوشهر اجرایی می‌‌شود و تا زمان تعیین صید میگو تجهیزات صیادی جمع‌آوری می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۴۸۱۹
اجرای طرح دریابس در آبهای استان بوشهربه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد آبخو ظهر امروز در نشست بررسی تعیین زمان آزادسازی صید میگو در آب‌های استان بوشهر، با بیان اینکه در آستانه آغاز صید میگو  در آبهای خلیج فارس در استان بوشهر طرح دریابس اجرایی می‌شود افزود: بر اساس تصمیم کمیته مدیریت صید از فردا 16 تیرماه دریا بس در آبهای استان بوشهر اجرایی می‌شود و فعالیت صید و صیادی تا زمان تعیین فصل صید میگو، ممنوع است.
وی با اشاره به اجرای طرح طرح پایش ذخائر میگو  بیان کرد: در دوره اجرای طرح پایش ذخائر میگو  تجهیزات صیادی در آب‌های استان بوشهرجمع‌آوری می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی ‌بوشهر با اشاره به تعیین زمان صید میگو در آبهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: معمولا صید میگو در استان بوشهر همه ساله اوائل مرداد ماه آغاز که بر این اساس پس از تکمیل گشت‌های تحقیقاتی و بررسی در کمیته مدیریت صید، زمان آغاز صید میگو تعیین می‌شود.
آبخو با اشاره به اینکه در مدت اجرای طرح دریا بس، صیادان امکانات و تجهیزات لازم برای صید میگو آماده می‌کنند، گفت: پیش بینی می‌شود اوائل مرداد ماه زمان صید میگو آغاز شود که از 16 تیر تا آن زمان صید انواع آبزیان در استان بوشهر ممنوع است.
برچسب ها: دریابس بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار