۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

انتصاب رئیس جدید فدراسیون بین‌المللی نجات دریاییIMRF

فدراسیون بین المللی نجات دریایی مدیر جدید اجرایی IMRF این موسسه را معرفی کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۴۰۶۲
انتصاب رئیس جدید فدراسیون بین‌المللی نجات دریاییIMRFبه گزارش گروه بین الملل مانا، Theresa Crossley به عنوان مدیر جدید اجرایی فدراسیون بین‌المللی نجات دریایی (IMRF)-موسسۀ خیریۀ بین المللی- که هدف آن حفاظت از جان و زندگی افراد در آبهای جهان است معرفی شد.
بر اساس این گزارش، وی در ماه اکتبر سال جاری میلادی و پس از اتمام فعالیت بعنوان مدیر اجرایی در گروه بنادر اصلی بریتانیا (UKMPG) سکان هدایت فدراسیون را در دست خواهد گرفت.
بر همین اساس، رئیس IMRF گفت: از انتصاب وی بسیار خرسندیم چراکه با تجربه و دانش بالای خود در حوزۀ دریایی قادر به حمایت از مسائل زیست محیطیِ دریا، ایمنی وعملیات جستجو و نجات در بریتانیا خواهد بود.
وی ضمن تشکر از مدیر اجرایی حاضر ادامه داد: قدردانی خود را به Bruce Reid اعلام می دارم. وی توانست ضمن ایجاد اشتغال 103 نفر در 49 کشور با رشد فعالیت های منطقه ای تغییراتی اساسی در IMRF ایجاد کند و حمایت بین المللی در حوزۀ عملیات امداد ونجات را ثبت کند. مدیریت جدید نیز موفقیت وی را ادامه خواهد داد و تاثیر مثبت این فدراسیون را در سطح بین المللی افزایش خواهد داد.
در ادامۀ این گزارش، Theresa Crossley گفت: امیدوارم که در جایگاه جدید خود در IMRF برای رویارویی با چالش های جدید پرقدرت عمل کنم و با سازمان های امداد و نجات جهان همکاری های لازم را داشته باشیم تا هماهنگی و پاسخ گویی نیز برای نجات افرادی که جان آنان در خطر است به نحو احسن انجام شود.
فدراسیون بین المللی نجات دریایی با همکاری مراکز هماهنگیِ ایمنی دریایی، گاردهای ساحلی، سازمان های پاسخگویی داوطلبانه، سازمان های دولتی و غیردولتی امداد و نجات برای ارتقا عملیات آژانس SAR به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
شایان ذکر است، IMRF با گردهم آوردن اعضای سازمان ها از طریق کنفرانس ها، گردهم آیی ها و پروژه های هدفمند بین المللی در سطح جهانی فعالیت می کند.
برچسب ها: IMRF امداد و نجات 2017
ارسال نظرات
آخرین اخبار