۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
در بنادرهرمزگان:

طرح ساماندهی سفرهای دریایی نوروز ۹۶ بررسی شد

نشست کمیته حمل و نقل دریایی غرب استان هرمزگان برای هماهنگی طرح نوروزی96 برگزار شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۲۵۶۳
طرح ساماندهی سفرهای دریایی نوروز ۹۶ بررسی شدبه گزارش مانا نشست کمیته حمل و نقل دریایی غرب استان هرمزگان راهکارهای افزایش ایمنی ترددها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران دریایی با حضورمدیربنادرغرب هرمزگان، مسئولین دریایی و بندری ونمایندگان دستگاه های اجرایی بندرلنگه را  بررسی کرد.
مدیربنادرغرب هرمزگان از نظارت ویژه این بندر بر مباحث ایمنی سخن گفت و خاطر نشان کرد: در اعمال قوانین مقرر در مباحث ایمنی بیش از گذشته تاکید می شود چرا که کوتاهی در انجام این مهم باعث ایجاد خسارتهای جبران ناپذیر خواهد بود و آمار بدون حادثه سال گذشته در سفرهای نوروزی حاصل این جدیت در رعایت نکات ایمنی بود.
محمود صابری افزود: هدف از برگزاری این جلسه، برنامه ریزی و هماهنگی بمنظور کاهش وقوع سوانح دریایی وارتقاء ایمنی، دریانوردی شناورهای مسافری و لندینگ کرافتهای متردد درمسیرهای فی مابین بنادر مسافری است.
در بخش دیگری از این نشست، اقدامات مورد نیاز و شرح وظایف پیشنهادی هر ارگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین مدیران و نمایندگان سایر بنادر مسافری استان نیز دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
درادامه این جلسه مسئولین واحدهای مرتبط با این طرح راهکارها و پیشنهاداتی در زمینه زیباسازی و مرتب کردن محوطه بندری، تأمین امکانات رفاهی، آمادگی کامل نیروهای خدماتی، رفع مشکلات احتمالی و روشنایی رمپ در بندر چارک، تشکیل هسته پاسخگو، آماده بکاری شناورهای سبک گشت دریایی، کنترل موارد امنیتی و ... ارائه دادند و آمادگی خود را برای فراهم آوردن یک سفرایمن، شادی بخش و پرخاطره برای هموطنان و مهمانان نوروزی درسال ۹۶اعلام کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار