۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

ایتالیا برای چین شناور کروز می سازد

کشتی سازی Fincantieri ایتالیا با چین قراردادی الزام آور مبنی بر ساخت شناورهای کروز امضا کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۲۵۴۰
ایتالیا برای چین شناور کروز می سازدبه گزارش گروه بین الملل مانا، بلومبرگ نوشت: جزئیات قرارداد ساخت شناورهای کروز بین ایتالیا و چین به عنوان بخشی از مجموعه معاملات ساخت شناور بین دو کشور طی دیدار رئیس جمهوری ایتالیا از چین اعلام می شود.
بر اساس این گزارش و ضوابط قرارداد، کشتی سازی Fincantieri ایتالیا به همراه همتای چینی خود موسوم به شرکت کشتی سازی دولتی چین (CSSC) و با همکاری غول کشتی سازی شناورهای کروز با نام تجاری Carnival و شرکت سرمایه گذاری چین (CIC) برای چین شناورهای کروز می سازد.
این گزارش ضمن اشاره به توافقی غیر الزام آور بین دو کشتی سازی Fincantieri و CSSC که در ماه سپتامبر سال 2016 میلادی با کشتی سازی Carnival و شرکت سرمایه گذاری چین امضا شد، ادامه داد: کشتی سازی Fincantieri برای چین دو فروند شناور از اولین سری شناورهای کروز به همراه دو فروند شناور انتخابیِ دیگر می سازد.
کشتی سازی Fincantieri و کشتی سازی CSSC چین با هدف حمایت و رشد صنعت کروز چین یک سرمایه گذاری مشترک در ماه جولای سال 2016 میلادی امضا کردند که به دنبال آن و در آینده بازار شناورهای کروز چین و آسیا رشد قابل توجهی می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار