۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
با حضور معاون رئیس‌جمهور

سه شناور صید صنعتی در بوشهر به آب انداخته شد

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور سه شناور صید صنعتی با ظرفیت بیش از 650 تن به ناوگان صید صنعتی استان بوشهر افزوده شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۲۲۱۰
سه شناور صید صنعتی در بوشهر به آب انداخته شدبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، در مراسم افتتاح سه شناور صید صنعتی در بوشهر معاون رئیس جمهور  بر ضرورت فعالیت‌های شیلاتی و صیادی بر اساس برنامه‌های دانش‌بنیان تاکید کرد و اظهار داشت: سیاست‌های دانش‌بنیان در همه عرصه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه شیلات به ویژه آبزی‌پروری و صیادی دارد.
سورنا ستاری با بیان اینکه امروز سه شناور صید صنعتی به ناوگان صید صنعتی استان بوشهر افزوده شد، بیان کرد: این کشتی‌ها که امکان صید در آب‌های دور برای آنها فراهم است، می‌توانند به صید انواع فانوس‌ماهیان، ماهیان یال‌اسبی و دیگر آبزیانی صنعتی بپردازد.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای راه‌اندازی این سه شناور 170 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، افزود: این کشتی‌ها بر اساس سیاست‌های دانش‌بنیان وارد برنامه‌های صید و صیادی شده و قادراند ضمن صید ماهیان صنعتی آنها را فرآوری و بسته‌بندی و صادر کند.
مدیرکل شیلات استان بوشهر هم در این مراسم ظرفیت این کشتی‌ها را بیش از 650 تن دانست و گفت: سه کشتی یاد شده توانمندی بسیاری دارد به گونه‌ای که قادر است در آب‌های دور نسبت به صید ماهیان صنعتی اقدام کند.
عباسعلی زنده‌بودی با بیان اینکه کشتی‌های صید صنعتی یاد شده در بوشهر با توانمندی متخصصان داخلی ساخته شده اند، بیان کرد: با راه‌اندازی این سه کشتی 25 شغل در حوزه شیلات ایجاد شد و امکان صید، فرآوری و صادرات آبزیان در استان بوشهر افزایش یافت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار