۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
رئیس اداره بنادر و دریانوردی جزیره خارگ:

ملوانان شناور باری غرق شده در آبهای خلیج فارس نجات یافتند

رئیس اداره بنادر و دریانوردی جزیره خارگ گفت: ملوانان شناور باری ای که در اطراف جزیره خارگ در حال تردد بود و به سبب نامساعد بودن وضعیت جوی غرق شد با تلاش ناجی 9 این بندر از مرگ حتمی نجات یافتند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۰۹۱۱
ملوانان شناور باری غرق شده در آبهای خلیج فارس نجات یافتندبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، بهمن نکیسا با بیان اینکه این اداره به امکانات مدرن نجات مجهز است اظهار داشت: در پی اعلام شرایط اضطراری از سوی لنج آسیب دیده، شناور ناجی 9 اداره بنادر و دریانوردی خارگ به کمک آنها شتافت.
وی با بیان اینکه این لنج از دوبی به مقصد گناوه در حرکت بود گفت: بامداد امروز به دلیل شرایط نامساعد دریا این شناور دچار سانحه شد و به دلیل آبگرفتگی موتورخانه با محموله بار زیر آب رفت.
نکیسا از نجات ملوانان این شناور خبرداد و  افزود: شش ملوان این لنج باری پس از نجات در مرکز اسکان نجات یافتگان سوانح دریایی جزیره خارگ مستقر شدند.
رئیس اداره بنادر و دریانوردی جزیره خارگ گفت: میزان و ارزش محموله بار این شناور غرق شده که بخشی از آن برنج بود، مشخص نشده است.
وی با بیان اینکه این سانحه دریایی در فاصله 14 مایلی جنوب شرقی جزیره خارگ رخ داده است، بیان کرد: جزیره خارگ  در آبهای خلیج فارس دارای بزرگ ترین پایانه صادرات نفت کشور در فاصله 67 کیلومتری شمال غرب بوشهر واقع است.
برچسب ها: نجات
ارسال نظرات
آخرین اخبار