۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

برگزاری اولین نشست بنادرگیلان و خطوط کشتیرانی ها

اولین نشست اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و خطوط کشتیرانی های فعّال با هدف بررسی مسائل و مشکلات در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۰۶۹۳
برگزاری اولین نشست بنادرگیلان و خطوط کشتیرانی هابه گزارش مانا اولین نشست اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و خطوط کشتیرانی های فعّال با هدف بررسی مسائل و مشکلات  در راستای کمک به افزایش ورود و خروج کالا از بندر انزلی و هم اندیشی، مشارکت و ارائه راهکارهای پیشنهادی و اجرایی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان مهندس چراغی با اشاره به اهمیت فعالیت کشتیرانیها به عنوان فعالان حوزه اقتصادی بیان داشتند: تلاش و کوشش این عزیزان فعالیتی انکار ناپذیر بوده که باعث تقویت جایگاه سازمان بنادر یه عنوان متولی امر دریا است.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه واهمیت بندرانزلی به عنوان بندری با قدمت تاریخی، مهم و استراتژیک بیان داشت: بندرانزلی در سال جاری دارای بیشترین رشد فعالیت در بین بنادر بوده که این مهم بعد از چهارسال محقق شده است که نتیجه همگرایی و تلاش تمامی دست اندرکاران حوزه دریایی (منطقه آزاد انزلی، گمرک، تجار و ...) و حمایت و پیگیری های مسئولین استان بویژه استاندارمحترم است.
مهندس چراغی خاطر نشان کرد: حفظ این مهم در بازار حوزه خزر از گرفتن سهم بازار دارای اهمیت بیشتر بوده و برای ادامه روند رو به رشد تلاش و اهتمام دست اندرکاران حوزه دریایی و مسئولین ذیربط استانی را طلب می کند.در پایان این جلسه پس از مشورت و تبادل نظر مواردی تصویب شد.
 شایان ذکر است این نشست  با حضور مدیرکل بنادر گیلان، مسئولین و کارشناسان بخشهای مختلف اداره کل و مدیران عامل خطوط کشتیرانی در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار