۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

تلاش برای ارتقاء جایگاه فعلی اتحادیه مالکان کشتی ایران

دبیرکل جدید اتحادیه مالکان کشتی ایران گفت: امیدواریم بتوانیم تعدیل تعرفه خدمات بندری را تا پایان سال جاری به سرانجام برسانیم.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۰۲۲۱
تلاش برای ارتقاء جایگاه فعلی اتحادیه مالکان کشتی ایرانعلی شریفی دبیرکل جدید اتحادیه مالکان کشتی ایران در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه پیگیری مطالبات به حق مالکان شناورهای کوچک از جمله تامین سوخت، تعرفه عوارض بندری، تامین نیرو و... از وظایف اتحادیه مالکان کشتی ایران است گفت: عمده اعضاء اتحادیه مالکان کشتی، مالکان شناورهای کوچک هستند و با مشکلاتی چون تامین سوخت و تعرفه بندری دست به گریبانند.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم تعدیل تعرفه خدمات بندری را تا پایان سال به سرانجام برسانیم. ، همچنین مشکل نرخ سوخت شناورها را حداقل به صورت پلکانی در بیاوریم که در صورت تحقق، یکی از مشکلات عمده مالکین شناورها تا اندازه ای مرتفع خواهد شد.
این مقام مسئول حل عمده ترین مشکلات مالکین کشتی را در سازمان بنادر و دریانوردی می داند و می گوید: چنانچه بتوانیم تا پایان سال جاری با سازمان بنادر و دریانوردی به توافقاتی برای رفع این دو مشکل برسیم، گام بزرگی برای اتحادیه خواهد بود.
شریفی ارتباط با دیگر کشورها و همچنین تقویت روابط اتحادیه مالکان کشتی ایران با دیگر انجمن ها و اتحادیه های داخلی را از دیگر اهداف ارتقاء جایگاه فعلی اتحادیه مالکان کشتی ایران برشمرد.
وی در پایان اظهاراتش صنعت کشتی داری و کشتیرانی را یکی از بزرگترین صنایع کلیدی در اقتصاد کشور دانست و گفت: این مهم قطعا می طلبد برای ارتقاء جایگاه فعلی اتحادیه مالکان کشتی ایران بیشتر بیاندیشیم و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذاری نکنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار