۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

ماساچوست در بندر بوستون لنگرگاه می سازد

مقامات بندری ماساچوست از ساخت یک لنگرگاه و تهیۀ سه جرثقیل برای مدیریت شناورها در ترمینال Conley واقع در بندر بوستون خبر دادند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۰۶۶
ماساچوست در بندر بوستون لنگرگاه می سازدبه گزارش گروه بین الملل مانا، مقامات بندری ماساچوست (Massport) قرار است با هدف فراهم آوردن پهلوگیری شناورهای غول پیکر یک لنگرگاه در ترمینال Colney بوستون با بودجۀ 107 میلیون و500 هزار دلاری بسازند و ترمینال را به سه دستگاه جرثقیل مجهز نمایند.
بر اساس این گزارش، سرمایه گذاری های جدید در بندر بوستون با هدف مدیریت بیشتر کارگو در شناورهای غول پیکر موجبات تبدیل این بندر به بندری استراتژیک را در عرصۀ حمل و نقل بین الملل و اقتصاد دریایی فراهم می کند.
این گزارش ضمن اشاره به سخنان وزیر حمل و نقل آمریکا افزود: در اوایل ماه جاریِ میلادی، ماساچوست وام 42 میلیون دلاریِ Fastlane را با هدف بازسازی و توسعۀ تجهیزات موجود در ترمینال Colney دریافت کرد.
بر همین اساس، Massport با همکاری شرکای خود تصمیم دارند با هدف تسهیل فرآیند لنگراندازی برای شناورهای غول پیکر، لنگرگاه این بندر را عمیق تر کنند. این پروژۀ شامل عملیات لایروبی نیز از فصل پاییز آغاز می شود.
گفتنی است، ترمینال Colney بطور متوالی در سال های مالی 2015 و 2016 میلادی شاهد رشد دو برابری میزان واردات و صادرات بود. همچنین از زمان افتتاح کانال توسعه یافتۀ پاناما، ارائۀ خدمات از سوی این ترمینال به شناورهای بزرگی که در مسیر آسیا به کرانۀ شرقی تردد دارند 40 تا 60 درصد افزایش داشت.
لازم به ذکر است، ترمینال های رسمیِ در بندر بوستون سالانه بیش از یک میلیون کارگو را مدیریت می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار