۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
مدیر عامل Seaspan گفت:

ورشکستگی هانجین به مثابه ورشکستگی چهارمین بانک آمریکا

ورشکستگی بزرگترین خط کشتیرانی کره جنوبی مشابه ورشکستگی Lehman Brothers- هلدینگ خدمات مالی جهانی و چهارمین بانک بزرگ سرمایه گذاری آمریکا است که در سال 2008 رخ داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۸۸۵۶
ورشکستگی هانجین به مثابه ورشکستگی چهارمین بانک آمریکا به گزارش گروه بین الملل مانا وبه نقل از بلومبرگ، مدیرعامل شرکت اجاره کشتی های کانتینری Seaspan مستقر درهنگ کنگ با مشابه خواندن ورشکستگی کشتیرانی هانجین کره جنوبی با ورشکستگی چهارمین بانک سرمایه گذاری بزرگ آمریکا گفت: تاثیر فروپاشی کشتیرانی هانجین بر صنعت کشتیرانی همانند تاثیرفروپاشی Lehman Brothers در سال 2008 بر بازارهای مالی و به وجود آمدن بحران مالی جهانی است.
وی در ادامه افزود: فروپاشی هانجین مانند یک بمب هسته ای عظیم است که زنجیره عرضه جهانی و اساس و پایه کشتیرانی را به لرزدرآورده است.
مدیر عامل Seaspan با اشاره به سه فروند کشتی چارتری ناوگانش که در اختیارهانجین قرار دارد، تاثیر ورشکستگی هفتمین خط بزرگ کشتیرانی دنیا را بر روی Seaspan ناچیزارزیابی کرد.
بلومبرگ در ادامه نوشت:79 کشتی کانتینری سرگردان در 51 بندر در 26 کشور دنیا زنجیره عرضه جهانی را با اختلال مواجهه ساخته است ،این در حالی است که فروشگاههای آمریکا به دلیل نزدیکی به تعطیلات آغازین سال جدید میلادی در فصل اوج فعالیت خود قرار دارند.
یکی از مقامات بندر بوسان روز گذشته اعلام کرد:کشتیرانی هانجین در حال بررسی کردن گزینه انتقال کشتی ها سرگردان در دریا به کشورهای نزدیک بندر بوسان است.
ناگفته نماند،درسال جاری میلادی سهام کشتیرانی هانجین 65 درصد افت کرد.
برچسب ها: Lehman Brothers هانجین
ارسال نظرات
آخرین اخبار