۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
تا پایان سال جاری انجام می شود:

بهره برداری از مجموعه گردشگری جزیره مینو

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خرمشهر از بهره برداری مجموعه گردشگری ساحلی جزیره مینو تا پایان سال جاری خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۶۸۷۴۳
بهره برداری از مجموعه گردشگری جزیره مینو

سجاد پاک گهر در گفتگو با خبرنگار مانا مجموعه گردشگری ساحلی جزیره مینو گفت: این مجموعه گردشگری با 40درصد پیشرفت فیزیکی با همکاری میراث فرهنگی و سازمان منطقه آزاد اروند در حال ساخت است و طبق برنامه تاپایان سال جاری برای گردشگران و عموم مردم بطور کامل آماده سازی می شود.
وی گردشگری را یکی از ظرفیت های مهم جزیره زیبای مینو بیان کرد و گفت: این جزیره بین اروند کبیر و صغیر واقع شده و به دلیل قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد اروند و دسترسی به ساحل اروندرود اهمیت استراتژیک زیادی دارد.
پاک گهر ابراز امیدواری کرد مجموعه گردشگری جزیره مینو بتواند در ایجاد اشتغال و معرفی جاذبه های این منطقه نقش آفرینی کند.
وی با بیان اینکه سالانه و در ایام تعطیلات نوروزی این جزیره که محل اجرای عملیات غرورآفرین والفجرچهار بوده پذیرای صدها هزار گردشگر و کاروان های راهیان نور از سراسر کشوراست، افزود: رونق صنعت گردشگری در این جزیره می تواند منطقه را کاملا متحول کند.
منطقه آزاد اروند در دو سال اخیر عملیات لایروبی این جزیره و اروندصغیر را به سرانجام رسانده و گام های بلندی برای رونق اقتصادی این جزیره که پوشش غالب آن نخلستان است برداشته است.
شایان ذکر است آبادان، خرمشهر و جزیره مینو سه نقطه مهم و استرتژیک در منطقه آزاد اروند هستند وهمچنین جزیره مینو بعنوان یکی از توابع خرمشهر از طریق یک پل زیبا به آبادان و خرمشهر متصل می شود و سازمان منطقه آزاد اروند قصد دارد این جزیره را به عنوان قطب اول گردشگری جنوب خوزستان مطرح کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار