۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

پهلوگیر غیرمجاز در سواحل دلوار قلع و قمع شد

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حکم دادگستری بندر دلوار پهلوگیر غیرمجاز در سواحل این بندر قلع و قمع شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۸۷۰۹
پهلوگیر غیرمجاز در سواحل دلوار قلع و قمع شدبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مسعود قاسمیان جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سواحل را از ماموریت‌های سازمان بنادر دانست و اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری می‌کند.
وی از قلع و قم پهلوگیر غیر مجاز در ساحل دلوار خبرداد و خاطر نشان کرد: پهلوگیر غیرمجاز موج شکن دلوار توسط کارشناسان معاونت فنی و نگهداری قلع و قمع شد.
معاون فنی و نگه‌داری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: پهلوگیر موج شکن بندر دلوار در مجاورت پارک ساحلی این بندر قرار داشته که بدون اخذ مجوز های لازم از اداره کل بنادر و دریانوردی احداث شده بود و بنابر گزارش دریابانی استان به محلی جهت قاچاق کالا در این شهرستان تبدیل شده بود.
قاسمیان افزود: پس از اخذ حکم قلع و قمع این سازه از مرجع قضایی بندر دلوار توسط کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، این سازه با تلاش نمایندگان دریابانی و کارشناسان اداره کل تخریب شد.
وی تاکید کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان موظف است تا به استناد تبصره الحاقی به بند 22 ماده 3 آین نامه سازمان بنادر و دریانوردی هر گونه ساخت و ساز در دریا و سواحل بدون مجوز سازمان بنادر و دریانوردی را شناسایی، پیگیری و در صورت عدم اقدام به اخذ مجوزهای لازم، با دستور مقام قضایی تعطیل و تخریب کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار