۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

دستور توقف خروج قطعات کشتی رافائل صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر دستور توقف خروج قطعات کشتی رافائل را صادر کرد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۸۵۶۵
دستور توقف خروج قطعات کشتی رافائل صادر شد
به گزارش مانا درپی مطالبه جدی فعالان محیط زیست و پیگیری اداره کل محیط زیست استان بوشهر، سرانجام دستور توقف خروج قطعات کشتی رافائل توسط دادستان استان صادر شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، دستور توقف و خروج هرگونه قطعات لاشه کشتی رافائل از دل خلیج فارس به دلیل اهمیت زیستگاهی و ملاحظات بوم شناختی و گردشگری زیرآب، از سوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر به درخواست اداره کل حفاظت محیط زیست این استان به فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر صادر شد.
دکتر دلشب در این زمینه اظهار داشت: چند سال است که اداره کل محیط زیست مخالف بیرون کشیدن این زیستگاه دریایی از دل خلیج فارس است و ازهمین رو با قاطعیت مخالف هرگونه اقدامی هستیم که در نهایت به خروج قطعات رافائل از دل دریا بیانجامد.
وی ادامه داد: ازهمین رو با توجه به نظر مثبت دکتر فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و نظرات کارشناسی این اداره کل طی مکاتباتی که با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در چند روز گذشته انجام شد، حکم جلوگیری از هرگونه خروج قطعات زیستگاه دریایی کشتی رافائل از دل خلیج فارس اخذ شد و در اختیار نهادهای انتظامی و سیاسی شهرستان بوشهر برای اقدامات لازم قرار گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار