۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

اپراتور هاچینسون سنگاپور برای دومین بار به پاکستان می آید

هلدینگ اپراتوربندری هاچینسون سنگاپور HPH ترمینالش را در بندر کراچی پاکستان تا قبل از پایان سال 2016،راه اندازی خواهد کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۸۴۴۶
اپراتور هاچینسون سنگاپور برای دومین بار به پاکستان می آیدبه گزارش گروه بین الملل مانا،هلدینگ اپراتوربندری هاچینسون سنگاپور HPH ترمینالش را در ترمینال کانتینری بین المللی بندر کراچی پاکستان تا قبل از پایان سال جاری میلادی راه انداری خواهد کرد،این دومین حضور HPH در پاکستان است.
این گزارش ادامه داد:پس ازپنج سال وقفه، HPHفعالیتش را درترمینال کانتینری بین المللی کراچی پاکستان-یکی ازعمیق ترین ترمینال های آسیای جنوبی-آغاز خواهد کرد و زمینه را برای دستیابی مگاکشتی ها به بندر کراچی فراهم خواهد کرد.
یکی از مقامات HPH در این باره گفت:دو طرف در حال تلاش فراوان برای توسعه سریع و آماده کردن مقدمات لازم برای راه اندازی قبل از موعد این ترمینال هستند.
وی در ادامه افزود:با راه اندازی ترمینال کانتینری در بندر کراچی،بندر مذکور قادر به جابجایی سالانه  1.7 میلیون TEUخواهد بود.
هلدینگ اپراتوربندری هاچینسون سنگاپور HPH عملیات راه اندازی ترمینال در بندرکراچی پاکستان را از سال 2011 آغاز کرده بود ولی به دلیل کند بودن عملیات لایه روبی بندر مذکور،این پروژه به تاخیر افتاد.
شایان ذکر است: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته،بندرهاچینسون عملیاتش را در این ترمینال از هفته آخر ماه اکتبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد و جابجایی 250 هزارTEU کانتینر در سال نخست را در دستور کار دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار