۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

نجات 6 سرنشین لنج صیادی در آبهای دریای عمان

تیم مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان موفق به نجات 6 نفر از سرنشینان یک فروند لنج صیادی متعلق به کشور عمان شد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۷۹۰۱
نجات 6 سرنشین لنج صیادی در آبهای دریای عمانبه گزارش مانا، بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: با اعلام خبر یک فروند لنج تجاری به مرکز جستجو و نجات دریایی جهت کمک به یک فروند لنج صیادی متعلق به کشورعمان با 6 سرنشین که به مدت یک هفته به علت از کار افتادن موتور شناورو سیستم مخابراتی در آبهای دریای عمان سرگردان بودند، بلافاصله هماهنگی های لازم توسط تیم عملیات جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادرو دریانوردی چابهار صورت گرفت و شناور ناجی به محل مورد نظر اعزام شد و پس از سه ساعت عملیات جستجو هر 6 خدمه و شناور آنان به سلامت به حوضچه بندر شهید بهشتی چابهار منتقل شدند .
آقایی گفت: نجات این افراد در45 مایلی بندر چابهار انجام شد .
وی تصریح کرد: این شناور در 10 روز گذشته از بندر صیادی ((صور))عمان به قصد ماهیگیری در آبهای عمان و پس از سه روز پیمودن مسیر به علت نقص فنی، موتور و سیستم ارتباطی شناوراز کار افتاد وبه مدت یک هفته در آبها سرگردان بودند.
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرکز تجسس و نجات دریایی بندرچابهار با شماره تلفن 1550 به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات رسانی به حادثه دیدگان و افراد مضطر در دریا در 300 کیلومتر مرزهای آبی است .
برچسب ها: نجات
ارسال نظرات
آخرین اخبار