۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

چراغ سبز برای بهبود کشتی سازی مرچنت هیوندایی

شرایط رکود در بزرگترین کشتی سازی جهان به طوری است که شرکت های طرف قرارداد این کشتی سازی قصد دارند نسبت به بهبود وضعیت آن اقدام کنند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۷۸۳۲
چراغ سبز برای بهبود کشتی سازی مرچنت هیوندایی
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت بین المللی Samil PwC که در زمینه خدمات دریایی فعالیت دارد قصد دارد برای بهبود مدیریت کشتی سازی مرچنت هیوندایی کره جنوبی اعتباری بالغ بر سه میلیارد دلار به این کشتی سازی تزریق کند تا این شرکت بتواند در راستای سودآوری و تامین نقدینگی گام بردارد.
بر اساس تحلیل  Samil PwC ، مرچنت هیوندایی –بزرگترین کشتی سازی جهان- با اعتبارسه میلیارد دلاری قادرخواهد بود سودآوری، تضمین نقدینگی کافی و کاهش میزان قابل توجهی از بدهی ها را تا سال 2020 داشته باشد.
یکی از مقامات مرچنت هیوندایی در این خصوص گفت:چراغ سبز از طرف Samil PwC  برای بهبود طرح بهبود مدیریت به ما کمک خواهد کرد تا اعتماد بازار و بخش مالی را دوباره به دست آوریم.
دراوایل سال جاری، کشتی سازی مرچنت هیوندایی کره جنوبی از کاهش نیروی کار و فروش اموال در راستای تلاش برای جبران میزان پایین سفارشات و وضعیت نامطلوب بازارخبر داد، علاوه بر این، سیاست کاهش 25 درصدی مدیران ارشد و دستمزدهای اجرایی شان نیز در راستای هدف مذکور، اعمال شد.
ناگفته نماند، به دنبال شرایط رکود شدید، شرکت های مانند کشتی سازی و مهندسی دریایی دوو و کشتیرانی هانجین هم مجبورشدند طرح های جدیدی برای بهبود بدهکاری هایشان با طلبکاران اعمال کنند.
برچسب ها: مرچنت هیوندایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار