۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

تاکید امام جمعه کنارک به ایجاد اسکله باری در این بندر

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: اسکله بندری کنارک دارای برخی ضعف ها و کمبود ها است که مسئولین برای رفع آن باید چاره اندیشی کنند.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۷۶۸۱
تاکید امام جمعه کنارک به ایجاد اسکله باری در این بندربه گزارش مانا، مولوی اسماعیل آذین بیان کرد: با وجود اینکه کنارک به عنوان بزرگترین بندر صیادی کشور محسوب می شود اما فاقد دریابانی، گمرک، شرکت نفت، اسکله باری و سایر امور شیلاتی است.
امام جمعه کنارک تاکید کرد: صیادان و مردم این شهرستان برای رفت و آمد و فروش محصولات خود با چالش های زیادی رو به رو هستند.
مولوی آذین با بیان اینکه چندین سال از ساخت اسکله صیادی کنارک می گذرد گفت: متاسفانه هنوز صیادان برای حل مشکلات سوخت و تمدید و صدور مجوز به چابهار مراجعه می کنند که این امر بر مشکلات آنان افزوده است.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مسئولان نسبت به حل مشکلات صیادان کنارک حساس باشند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
امام جمعه کنارک ادامه داد: با توجه به کمبود صید در فصل جاری از مسئولان بانکی نیز در خواست داریم همکاری و مساعدت لازم را در پرداخت اقساط صیادان داشته باشند.
مولوی آذین افزود: با توجه به اینکه 90 درصد شناورهای باری استان سیستان وبلوچستان متعلق به کنارک است ولی هنوز گمرک و اسکله باری در این بندر ایجاد نشده که لازم است مسئولان در این باره چاره اندیشی کنند.
برچسب ها: کنارک اسکله
ارسال نظرات
آخرین اخبار