۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
رئیس هیئت گردشگری و توریستی ایتالیا عنوان کرد :

بررسی راه اندازی خط مسافری بین ایتالیا ـ روسیه ـ ایران

رئیس هیئت گردشگری و توریستی ایتالیا با استقبال از پیشنهادهمکاری گردشگری دریایی ایران و ایتالیا گفت: مذاکرات لازم با شرکت های ایتالیایی فعال در بخش گردشگری دریایی را طی روزهای آینده برای راه اندازی خط مسافری بین ایتالیا ـ روسیه ـ ایران انجام خواهیم داد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۶۴۷۳
بررسی راه اندازی خط مسافری بین ایتالیا ـ روسیه ـ ایرانبه گزارش مانا مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در بازدید هیئت گردشگری و توریستی ایتالیایی از بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، با ارائه گزارشی از توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از آمادگی این اداره کل برای توسعه همکاری با کشور ایتالیا بویژه در زمینه راه اندازی تورهای گردشگری دریایی خبر داد.
براساس این گزارش مدیر خرید و فروش تورهای بین المللی و رئیس هیئت گردشگری و توریستی ایتالیا و همراهان ضمن بازدید از موزه دریایی و برج کنترل از نزدیک در جریان امکانات و تجهیزات دریایی و بندری این بندر قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که از ظرفیت های موجود برای توسعه همکاری های استفاده لازم صورت پذیرد.
ورونیکا با استقبال از پیشنهاد مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران مبنی بر همکاری در زمینه گردشگری دریایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر خط مسافری دریایی بین ایتالیا و روسیه وجود دارد که می توان امکان راه اندازی خط مسافری بین ایتالیا ـ روسیه ـ ایران را مورد بررسی قرار داد.
وی افزود: مذاکرات لازم با شرکت های ایتالیایی فعال در بخش گردشگری دریایی را طی روزهای آینده برای راه اندازی این خط مسافری انجام خواهیم داد.
شایان ذکر است هیئت 50 نفره ایتالیایی متشکل از صاحبان و مدیران 43 شرکت تولیدی، اقتصادی، گردشگری و تجاری به سرپرستی چری شولی استاندار ناحیه مارکه ایتالیا روز چهارشنبه به مازندران سفر کردند و قرار است طی سه روز ضمن بازدید از شهرهای مختلف استان و گفتگو با مسئولان ذیربط زمینه های گسترش همکاری های فیمابین را مورد بررسی قرار دهند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار