۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
امام جمعه بندرعباس:

جلوی تصرفات ساحلی و دریایی بندرعباس را بگیرید

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس نسبت به جلوگیری از تصرفات به حریم 60 متر دریا در بندرعباس تاکید کرد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۶۴۲۳
جلوی تصرفات ساحلی و دریایی بندرعباس را بگیرید
به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، آیت‌ا... غلامعلی نعیم‌آبادی در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که به ریاست معاون رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست باید از تعرض به سواحل جلوگیری کند.
وی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست باید قاطعانه مانع دست‌اندازی و سوءاستفاده از ساحل و دریا در تمامی بخش‌های کشور و خصوصا استان هرمزگان شود.
نماینده‌ ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: در یک مورد تصرف و غصب ساحل بندرعباس، بیش از 30 بار در خطبه‌های نمازجمعه نسبت به برخورد با آن تاکید و نهایتا آن پروژه تعطیل شد.
نعیم‌آبادی با تاکید بر اینکه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، دادستان، استاندار و همه کسانی که در این ارتباط نقش دارند، باید نسبت به وظایف خود اشرافیت داشته و به آن عمل کنند، خاطرنشان کرد: حتما که نباید یک نفر مانند امام‌جمعه درباره تخلفات محرز به صورت علنی سخن بگوید، چرا که در این مسائل مهم هر مسئول باید به وظایف خویش عمل کرده تا شاهد این اتفاقات و دست‌درازی‌ها به بیت‌المال نباشیم.
امام‌جمعه بندرعباس گفت: در بحث ساحل‌خواری و دریاخواری قشم، اقدامات خوبی صورت گرفت و این روند باید در بندرعباس نیز تداوم داشته باشد.
وی تصریح کرد: اهمال و چشم بستن بر این گونه تخلف ها موجب افزایش قانون شکنی ها و گسترش تعرض به ساحل و دریا و دیگر عرصه های زیست محیطی خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار