۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
سردار دهقانی خبرداد:

هزار میلیارد تومان از بدهی‌ صدرای بوشهر بخشوده شد

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: صدرای بوشهر بیش از 2100 میلیارد تومان بدهی داشت که با همکاری مسئولان، 1000 میلیارد تومان از جرائم آن بخشوده شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۶۰۰۳
هزار میلیارد تومان از بدهی‌ صدرای بوشهر بخشوده شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار محمدرحیم دهقانی در نشست اقتصاد مقاومتی در استانداری بوشهر اظهار داشت: مدیریت ارشد استان نقش بسیار مهم و ارزشمندی در رونق صدرا داشته و طی سه ماه اخیر شاهد موفقیت‌های بسیار خوب و قابل قبولی بوده‌ایم.
وی با ارائه گزارشی از وضعیت چند ماه اخیر شرکت صدرا افزود: شرکت صدرا بیش از47 سال در کشور و استان بوشهر سابقه فعالیت دارد و یک برند بزرگ و مهم در کشور به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر مشکلاتی داشته و از اسفند ماه سال 94 تاکنون با همکاری و همراهی شبانه‌روزی استاندار بوشهر شاهد رونق این مجموعه هستیم.
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم در شرکت صدرا خاطر نشان کرد: موانع موجود در شرکت صدرا که شامل مشکلات بانکی و بدهی‌های این شرکت به بانک‌ها، مشکلات بیمه، مالیات و گمرک و مشکلات مالکیتی بوده با تدابیر مسئولان به تدریج مرتفع شده و یا در حال رفع است و این مهم موجب شده که هم‌اکنون شرکت صدرا رونق گرفته و چند پروژه مهم در این شرکت اجرایی شده است.
سردار دهقانی تصریح کرد: بیش از 2100 میلیارد تومان بدهی داشتیم که با همکاری مسئولان، 1000 میلیارد تومان شامل بخشودگی جرایم شد و مابقی نیز از طریق نقدی و یا تهاتر با بانک‌ها مرتفع می‌شود.
وی یادآور شد: مشکلات بیمه نیز با همکاری دکتر خسروانی مدیر کل تامین اجتماعی مرتفع شده و لازم است از مجموعه تامین اجتماعی تقدیر کنیم.
سردار دهقانی گفت: در بحث مالیات و مشکلات گمرک و بندر و مسایل مالکیتی نیز با همکاری دستگاه‌های ذیربط به نتایج خوبی رسیده‌ایم.
وی از پرداخت حقوق و سنوات تمام کارکنان صدرا خبر داد و ابراز داشت: تمام حقوق‌ معوق تا پایان فروردین ماه 95 تصویه کامل شده و سنوات معوق و عیدی نیز پرداخت شده که مدیریت ارشد استان در این زمینه همکاری بسیار خوبی داشته است.
سردار دهقانی از ایجاد 700 شغل جدید در شرکت صدرا در سه ماه اخیر خبر داد و گفت: از هفت فروردین ماه امسال تاکنون تعداد کارگران و کارکنان صدرا از 400 نفر به 1100 نفر افزایش یافته و در تابستان امسال به 1600 نفر افزایش می‌یابد.
وی از ساخت 10 سکو در شرکت صدرای بوشهر خبر داد و ابراز داشت: این تعداد سکو در مدت پنج سال در شرکت صدرا در کارگاه بوشهر ساخته می‌شود که با فعال شدن تمام پروژه‌ها، تعداد شاغلین این مجموعه به بیش ازپنج هزار نفر می‌رسد.
این مسئول تاکید کرد: شرکت صدرا اکنون مانند اسب زین کرده است که آماده اجرای پروژه‌های بزرگ در حوزه‌های سکوسازی، کشتی‌سازی و سازه‌های عظیم دریایی است.
سردار دهقانی افزود: قرارگاه خاتم با همه توان و ظرفیت پای کار است و با حمایت‌های بسیار ارزشمند دکتر سالاری استاندار بوشهر و تاکید ایشان به مدیران اجرایی، شاهد رونق صدرا هستیم که امیدواریم این روند تداوم یابد.
وی گفت: اکنون 80 درصد ظرفیت صدرا خالی است و با اجرای پروژه‌های جدید، این ظرفیت تکمیل می‌شود و می‌توانیم وضعیت اشتغال استان را متحول کنیم.
این مسئول یادآور شد: برگزاری یکی از جلسات مهم اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر با محوریت صدرا که با تلاش استاندار انجام شده، نشانه توجه ویژه مسئولان به این مجموعه عظیم صنعتی دریایی است و قطعا با این گونه حمایت‌ها و همراهی‌ها شاهد بهبود وضعیت نیز خواهیم بود.
سردار دهقانی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از دفتر ستاد در تهران را به بوشهر انتقال می‌دهیم و ارتباط بیشتری با استان خواهیم داشت و در زمینه بانکی نیز همکاری‌ها افزایش می‌یابد.
برچسب ها: صدرا
ارسال نظرات
آخرین اخبار