۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
نوشهر به پایتخت گردشگری مازندران تبدیل می شود

ساخت مدرن ترین هتل ساحلی شمال کشور در نوشهر

فرماندار نوشهر از ساخت مدرن ترین هتل ساحلی شمال کشور در شهرستان نوشهر با سرمایه گذاری صددرصدی بخش خصوصی بالغ بر 400 میلیارد تومان خبر داد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۵۹۶۵
ساخت مدرن ترین هتل ساحلی شمال کشور در نوشهر
علی شادمان به خبرنگار مانا گفت: شهرستان نوشهر هم اکنون به یکی از اصلی ترین مراکز توریستی شمال کشور تبدیل شده است.
فرماندار نوشهر با بیان اینکه در ایام نوروز، این شهرستان از نظر میزان اقامت در میان سایر شهرستان های استان، رتبه نخست جذب گردشگر را به خود اختصاص داده بود، بیان داشت: در مجموع در ایام نوروز یک میلیون و 540 هزار نفر گردشگر وارد نوشهر شده بودند.
نوشهر به پایتخت گردشگری مازندران تبدیل می شود
این مقام مسئول در شهرستان نوشهر افزود: بنابراین با توجه به آمار ورود گردشگران به این شهرستان، می توان گفت به زودی نوشهر به پایتخت گردشگری مازندران تبدیل می شود.
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: شهرستان نوشهر به دلیل نزدیکی جنگل و دریا و به وجود آوردن مناظر بسیار زیبا و دل انگیز برای گردشگران در میان سایر شهرستان های ساحلی شمال کشور بی نظیر است و همواره در طول سال میزبان گردشگران بی شماری است.
این مقام مسئول در شهرستان نوشهر، بیان داشت: پارک جنگی سیسنگان نیز یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهرستان و شمال کشور محسوب می شود؛ این جنگل در تمام فصول میزبان گردشگران بی شماری است.
شادمان همچنین به وجود سه طرح سالم سازی دریا در شهرستان نوشهر برای ارائه خدمات مناسب به گردشگرانی که قصد شنا کردن در آبهای شمالی کشور را دارند، اشاره کرد و گفت: در این طرح های سالم سازی امکان شنای بانوان و آقایان فراهم شده است.
طرح سالم سازی سیترای نوشهر، جاذبه مهم شمال کشور 
وی طرح سالم سازی سیترای نوشهر را یکی از منحصربه فردترین طرح های سالم سازی در شمال کشور اعلام کرد و گفت: این طرح سالم سازی به تنهایی ظرفیت سرویس دهی روزانه 12 هزار نفر را دارد به گونه ای که خدمات آن، رضایت گردشگران را نیز به دنبال دارد.
فرماندار نوشهر با بیان اینکه در این طرح سالم سازی انواع خدمات گردشگری با بالاترین کیفیت به گردشگران ارائه می شود، بیان کرد: طرح سیترای نوشهر نیز جاذبه مهم گردشگری این شهرستان و نیز نوار ساحلی شمار کشور محسو ب می شود.
بهره برداری از هتل پنج ستاره ساحلی نوشهر تا سه سال آینده 
وی در ادامه سخنان خود به آغاز عملیات ساخت مدرن ترین هتل ساحلی شمال کشور در نوشهر از زمستان سال گذشته خبر داد و گفت: این هتل به یکی از جاذبه های مهم کشور تبدیل خواهد شد.
شادمان با اشاره به سرمایه گذاری صددرصدی بخش خصوصی برای ساخت این هتل اذعان داشت: این سرمایه گذار از هیچ گونه تسهیلاتی جهت ساخت این هتل استفاده نکرده است.
وی با بیان اینکه این هتل در زمینی به وسعت 92 هزار متر مربع احداث می شود، یادآور شد: همچنین زمین ساحلی در نظر گرفته شده برای ساخت این هتل نیز توسط سرمایه گذار خریداری شده است.
فرماندار نوشهر بیان داشت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، ساخت هتل ساحلی پنج ستاره نوشهر در مجموع به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وی عنوان کرد: این هتل ساحلی پنج ستاره در 25 طبقه ساخته خواهد شد که به گفته سرمایه گذار آن، طبقه 22 آن به گونه ای ساخته می شود که آمادگی پذیرایی از بالاترین مقامات کشورهای دنیا و رئیس جمهورها را خواهد داشت.
شادمان همچنین از امکان فرود هلی کوپتر در طبقه آخر این هتل پنج ستاره ساحلی خبر داد و خاطرنشان ساخت: انواع خدمات گردشگری، تفریحی و پذیرایی در این هتل به مراجعه کنندگان به آن با بهترین کیفیت روز دنیا ارائه می شود.
وی با اشاره به روند سریع ساخت این هتل تصریح کرد: این هتل ظرف سه سال آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید و باعث تقویت ساختار گردشگری منطقه خواهد شد.
به گفته فرماندار نوشهر، هم اکنون شهرستان توریستی نوشهر فاقد هتل است و مکان های اقامتی آن شامل 15 مجتمع توریستی- تفریحی متعلق به بخش دولتی و بیش از هشت هزار سئویت اقامتی است.
شادمان تاکید کرد: بدون شک با بهره برداری از هتل پنج ستاره ساحلی نوشهر، شاهد تحولی بزرگ در گردشگری این شهرستان خواهیم بود.
برچسب ها: هتل دریایی نوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار