۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
مدیر منطقه جنوب شرکت ایران – صدرا خبر داد:

بخش کشتی سازی صدرای بوشهر فعال می‌شود

مدیر منطقه جنوب شرکت ایران – صدرا گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده بخش کشتی سازی شرکت صدرا راه‌اندازی می‌شود و زمینه جذب متخصصان این بخش در صدرای بوشهر فراهم می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۵۸۶۸
بخش کشتی سازی صدرای بوشهر فعال می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی زارعی در جمع خبرنگاران از رونق گرفتن شرکت صدرای بوشهر خبرداد و گفت: با حمایت‌های استاندار بوشهر و پیگیری‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا بخش‌های سکو سازی و کشتی سازی شرکت صدرای بوشهر فعال و رونق مجدد این شرکت از سر گرفته می‌شود.
وی همچنین از بارگیری سه پایه مشعل‌ فاز 18 پارس جنوبی خبرداد و افزود: پایه‌های مشعل سکوی فاز 18 میدان گازی پارس جنوبی با موفقیت از صدرای بوشهر به مقصد میدان گازی پارس جنوبی در عسلویه حمل و بارگیری شد.
مدیر منطقه جنوب شرکت ایران ـ صدرا وزن این پایه‌ها را 915 تن دانست و خاطرنشان کرد: این سازه‌ها 67 متر ارتفاع و 24 مترعرض دارد با 8 هزار و 400 نفر روز در مدت چهار ماه ساخته شد.
زارعی با بیان اینکه همه مراحل طراحی، ساخت و نصب این پایه سکو در شرکت ایران ـ صدرا اجرا شده است، اذعان داشت: نصب این سازه در دوره زمانی 12 روزه در عمق 58 متری خلیج فارس انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه ساخت و نصب این پایه سکو در داخل کشور صرفه جویی ارزی 50 درصدی به دنبال داشته است از ساخت همزمان 10 سکوی گازی در جزیره صنعتی صدرا در بوشهر خبر داد که به طور میانگین 67 درصد پیشرفت دارند.

ارسال نظرات

نظرات کاربران

کارشناس Iran (Islamic Republic of) ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
0
0
یعنی برای ساخت سه پایه مشعل در 4 ماه، یعنی حدود 68 نفرساعت در روز که اگر 8 ساعت هم در روز کار شود (بدون احتساب اضافه کاری ) میشود حدود 8 نفر در روز. یعنی 8 نفر در 124 روز و روزی 8 ساعت روی پایه ها کار کرده اند. بقیه کجا بوده اند؟ از طرف دیگر 2745 تن در 4 ماه کار شده که میشود روزی حدود 22 تن. با توجه به اینکه مشعل ها تجهیزات زیادی برای نصب ندارند و سازه ها لوله بوده که فقط برش و مونتاژ نیاز دارند، بنظر میرسد خیلی زودتر باید ساخته میشدند.
مدير پروژه ساخت سازه هاي دريايي Iran (Islamic Republic of) ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
0
0
دوست به اصطلاح كارشناس!! شما تا حالا يك جكت نفتي رو از نزديك ديدين كه در موردمراحل ساختش نظر ميدين؟؟ كي گفته اين جكت ها فقط لوله و برشكاري مونتاژ هست؟؟ لا اقل چهار صفحه در مورد تكنولوژي ساخت جكت هاي نفتي مطالعه كن بعد نظرات كارشناسيت رو منتشر كن .
در ضمن يادمون باشه قرار نيست هميشه در مورد همه چيز اظهار نظر كنيم
آخرین اخبار