۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

امداد و نجات به خدمه لنج صیادی در آبهای بوشهر

با تلاش امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عملیات امداد پزشکی به خدمه لنج صیادی در آبهای بندر بوشهر با موفقیت انجام شد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۵۶۳۹
امداد و نجات به خدمه لنج صیادی در آبهای بوشهربه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حسین طالب‌نژاد صبح امروز با اشاره به عملیات امداد پزشکی به خدمه لنج صیادی اظهار داشت: در پی اعلام اضطرار شناور مذکور با مرکز جستجو و نجات دریایی بوشهر، مبنی برقطعی انگشت یکی از خدمه و نیاز فوری به امداد پزشکی ، بلافاصله هماهنگی های لازم بعمل آمد و شناور هادی 5 به موقعیت اعزام شد.
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: با رسیدن هادی 5 به موقعیت اعلام شده ، فرد مصدوم از شناور تحویل گرفته و در اسکله بندر بوشهر تحویل عوامل اورژانس شد.
وی با بیان اینکه شناورهای امداد و نجات دریایی با تجهیزات پیشرفته در بنادر مستقر هستند گفت: امدادگران بطور شبانه‌روزی آماده خدمات رسانی در آبهای خلیج فارس هستند.
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطر نشان کرد: امدادگران استان بوشهر با استقرار بر روی شناورهای ناجی با تجهیزات مدرن و پیشرفته در آب‌های خلیج فارس به سانحه دیدگان خدمات رسانی می‌کنند.
طالب‌نژاد از پاسخگو بودن مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: دریانوردان با تماس از طریق شماره تلفن 1550 به مرکز اصلی جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر متصل می‌شوند و می‌توانند خدمات لازم از این مرکز دریافت کنند.
برچسب ها: نجات
ارسال نظرات
آخرین اخبار