۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
در نیمه دوم امسال در بندر دیلم به بهره برداری می رسد:

اتمام پروژه ساخت شناور جستجو و نجات دریایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: پیش بینی می شود پروژه ساخت شناور جستجو و نجات دریایی در نیمه دوم امسال آماده بهره برداری قرار گیرد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۵۴۶۷
اتمام پروژه ساخت شناور جستجو و نجات دریایی
به گزارش مانا مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از محوطه های بندری، پروژه های در دست اقدام و طرح توسعه بنادر گناوه و دیلم بازدید کرد.
محمد مهدی بنچاری دراین بازدید با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بندر دیلم گفت: طی دهه گذشته بالغ بر 215 هزار میلیون ریال در بندر دیلم طرح های توسعه زیر ساخت های بندری و دریایی اجرا شده و در حال حاضر بالغ بر 140 هزار میلیون ریال طرح های توسعه در دست اقدام است.
وی در این باره افزود: همچنین 44 هزار میلیون ریال طرح های توسعه آتی برای این بندر مدنظر قرار گرفته و بیش از 390 هزار میلیون ریال پروژه های مطالعاتی جهت توسعه زیر ساخت های بندری و دریایی در دست اقدام است .
وی با تاکید بر توجه  نقش اداره کل بنادر و دریانودی استان بوشهر در ارتقای سطح ایمنی بنادرخاطر نشان کرد: از جمله پروژه های در دست اقدام در بندر دیلم، پروژه ساخت شناور جستجو و نجات دریایی است که پیش بینی می شود در نیمه دوم امسال آماده بهره برداری قرار گیرد.
همچنین فرماندار دیلم با اشاره به فعالیت های انجام شده در توسعه زیرساخت های بندری و دریایی در بندر دیلم توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عنوان کرد: با توجه به محوریت فعالیت های دریایی در بندر دیلم، قطعا توسعه آتی شهر دیلم در گرو توسعه زیرساخت های بندری و دریایی است  که نقش اداره کل بنادر استان بوشهر در توسعه و رونق اقتصادی این شهر بسیار پررنگ و مشهود است.
شایان ذکر است در این نشست فرماندار، شهردار، بخشدار بندر دیلم وفعالان و ذینفعان حوزه بندری و دریایی این بندر نیز حضور داشتند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار